Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 x 30-45 min. Totalt på dagen ca.1-2 timer. Ikke mye. Men da sovner han også uten kny kl 19.30. Våkner en gang løpet av natten og starter dagen ca 7.

Skal til å venne ham av med nattspising

Skrevet

2-3 blunder. Varierer kor lenge han søv. Nokre gonger 1/2 time, mens han kan sove i 1-2 timer andre gonger..

Skrevet

ikke nok =)

max 2 * 30 min.. tar også forholdsvis sen natt..ca2130.. men sover heldigvis hele natten...håper og venter på at det skal gå seg til...

hadde vært bedre med en lang lur....

Skrevet

Min datter på seks mnd sover ca 2X30min for dagen, noen ganger 45 min , men det er sjelden. Hun sover fra 1900til 0700 da, så vi klager ikke;D

Skrevet

Gutten min på 6mnd har vanligvis 3 dupper i løpet av dagen på rundt en time hver.. Men i det siste har han begynt å sove i over 2 timer på morras duppen og da er det bare tid til en dupp til som er på rundt en time.. Alt i alt sover han ca 3 timer på dagtid.. Legger seg kl 19.15 ca, får mat i 05 tiden og står opp 07.30 =)

Skrevet

hun sover to eller tre ganger til sammen ca to og en halv til tre timer. sover fra 2030 til 830 med to måltider innimellom.

Skrevet

6 mnd

sover 3 dupper av 1-1 1/2 time hver, ca 4 timer i løpet av en dag. Legger henne mellom 19 - 19.30, og hun sover til 05.30. (ammer henne en gang i løpet av natten)

Skrevet

Mini har 2-3 dupper i døgnet, Da er det alt ifra 15 min til en time.

Men han legger seg ca.21:30 og våkner 10:00 uten noe natt mat ;)

Skrevet

OHH....vi er vist borskjemte vi her sover lille mann fra ca 20 til 08 om morgen og ca 1/2 -1time ved ti tiden og ca fra 1330 til1600. Han er en veldig bli å fornøyd gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...