lana<3 Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Den tråden under her var bare glimrende..rett og slett...at det er flere som sikler på natta og at det ikke var unormalt...men det sto ik no om hvorfor....
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Tipper det har noe med disse slimhinnene som blir slappere under graviditeten å gjøre?
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er ikke helt sikker på hvorfor det er sånn, men jeg merker jo a jeg er litt tettere i nesa fordi slimhinnene er litt hovne. Pleier stort sett alltid å sove med munnen åpen, men det er først etter at jeg ble gravid jeg begynte å sikle ;-P Mulig vi rett og slett produserer litt mer spytt også?!
-Juno- Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Hihi, så morsomt, sikler plutselig jeg også! Har ikke lest tråden om dette da, det må jeg jammen meg gjøre:-D Har ingen anelse om hvorfor, annet enn at 'alt' er slappere på meg nå, så hvorfor ikke kjakene også, hehe:-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Hmh...det er visst flere enn meg jo! Er det noen som fortere setter ting i halsen også?
silia Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Det er nok på grunn av at slimhinnenne i nesa hovner opp hos mange under svangeerskapet. Nesa blir dermed tettere, og man åpner derfor munnen når man sover for å få mer oksygen. Derav risikererer man lettere at man sikler, rett og slett fordi man sover med åpen munn. Derfor er det mange som også snorker i svangerskapet, selv om de ikke gjør det til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå