Gå til innhold

Håper på en laaaang varm høst ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sommern endelig kom var jeg for det meste nordpå... I regn regn og atter regn :-/

Sommern har vært innholdsrik nok den. Kanskje ikke helt som jeg trodde den skulle bli (skulle bare kose meg med babyen!) Lille barnet (tre mnd) har blitt så reisevant nå at det er en skam.... Hver gang vi pakker, ser hun bare på meg.... Leeeeeenge..... med en dyyyyp rynke over øynene....(Ikke døm for hardt nå! Hverken kan eller vil si noe på nett om HVORFOR det har blitt så mye reising).

Hittil så har jeg hatt en utrolig rolig unge som aldri har protestert på NOE! Men tror de dagene er over... Og det er kanskje ikke så rart ;)))

Tenker på dette med at barn skal ha rutiner og ikke for mye styr etc rundt seg... Noen som har erfaringer?

Ellers må jeg bare si at JEG SAVNER LUNSJTREFFENE!!! Hvis det er noen som vil treffes før torsdag (ut å reise igjen...) hadde det vært kjempekoselig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vennen, ingen skal da dømme deg for å gi din lille prinsesse en masse nye opplevelser ;-) Koselig å se deg på nett igjen. Har jo ikke sett deg siden barseloppholdet vårt! Godt å høre at alt bra!!!

Skjønner at du får dårlig samvittighet - det er nå slik vi jenter er "bygd". Men jeg tror altså din lille på ingen måte tar skade av sånt. Min lille frøken har så langt levd rimelig stedbundet. Det lengste vi har kommet oss hittil er på hytta på fjellet. Men det er på ingen måte av frykt for at det motsatte ikke er bra, men mer et resultat av at hun er tredje ungen og farten da blir litt redusert sånn uansett...

Med min førstefødte var jeg imidlertid på ingen måte rolig. Fartet rundt omkring med mye reising og også litt vel mye jobb til tider (tidskonto). Og roligere og mer harmonisk unge skal du lete lenge etter!!! I dag er hun 6 år og fortsatt en reisevant liten frøken. Tror all fartingen vår har gitt henne en masse spennende opplevelser hun ikke ville ha vært foruten. Rutiner kan du jo gi likevel? Jeg har alltid hatt en spesiell dyne med på all reisingen og ett bestemt kosedyr. Alltid sunget den samme sangen før hun legger seg og slike ting. Tror sånt betyr minst like mye som veggene rundt...

Og det der med styr rundt.. Min nr 2 valgte jeg bare å være hjemme og ta det med ro og hun er faktisk den som har blitt "særest" (så langt...). Så nå med nr 3 er jeg igjen i gang med tidskontoordning. Så langt går det veldig bra. Reiser minimalt i jobben så det blit mest en del møter etc. Noe er hun med på og noe blir hun bortplassert til pappa eller bestemor. Satser på at jeg likevel vel skal få god nok tid til masse kos likevel ;-)

Enig i at lunchtreffene er et savn!!! Har imidlertid fortsatt hele familien hjemme fra skole/barnehage så jeg får det ikke til denne uken. Etter 15 august er imidlertid all feriering over og vi er atter klare for cafebesøk!

Skrevet

Koselig å høre fra deg; Lillegumman ;)

Joda samvittigheten er på sitt dårligste til tider... Var helt grusomt da jeg var borte fra henne ei hel uke!!! Var helt rart å komme hjem, følte at jeg nesten ikke kjente henne igjen :-/ Men gjett at det var ei som plutselig oppdaget at det var MAMMA som var hjemme igjen!!! Lå på armen min og så ble hun så rar i ansiktet, øynene gikk nesten i kryss og så begynte hun å sutte på siden av puppen, stor våt flekk på t-skjorta... (Ammer dessverre ikke). Måtte lete frem smokken å lirke DEN inn i munnen på henne, stakkars :) Ga henne flaske litt senere og da var hun også heeeelt borte nesten mens det stod på ;)))

Passer meg bra med midten av august, håper og mener jeg er hjemme igjen da :)

Men dere andre, si fra hvis det passer denne uken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...