Gå til innhold

Kanskje dere mannfolk kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry at jeg sniker meg inn hit, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre...

Sambo er blitt så deprimert etter at vi fikk barn.

Han har et enormt press på jobb, og etter at vi fikk barn var det akkurat som om koppen ble full.

Han er møkklei jobben sin, men tjener godt og kvier seg derfor for å bytte. Det er jo en jobb å finne ny jobb også!

Han virker rett og slett ulykkelig og sliten :(

Ser bare problemer med alt liksom, aldri løsninger.

Han elsker jenta vår, og smiler og koser masse med henne. Men jeg får nesten ikke et eneste ekte smil fra han.

Men han gjør nesten ingenting hjemme altså, jeg tar meg av nesten alt husarbeid og sånn (han lager endel middag da). Så han får jo slappet av også...

Vi har alltid vært veldig kosete med hverandre, men nå er det ingen som orker noe lenger. Han klager litt over lite sex da, men hans negativitet påvirker jo meg også. Får ikke akkurat lyst til å kaste meg over han...

Så nå er jeg helt oppgitt. Jeg blir jo mer og mer deppa jeg også... Det er sånn at når jeg er sammen med andre/alene er jeg godt humør og ser lyst på livet. Men etter å ha vært litt sammen med han er jeg deppa igjen.

Jeg klarer ikke dra han opp lenger...

Får lyst til å sende han til psykolog, han virker helt utbrent.

Har alltid vært en veldig sprudlende jente, og elsker å finne på masse. Men han vil jo INGENTING lenger!

Vil helst bare slappe av på sofaen.

Noen som har gode råd???

Hva skulle dere ønsket at deres kjære gjorde for dere om dere hadde en dårlig periode?

Blir kjempeglad for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :)

Håper det går bra med dere, men det eneste jeg kan anbefale er å ta dere en ferie eller kom dere ut av deres vanlige rutiner. Det er SÅ viktig å koble av og ikke minst finne tilbake til hverandre !! Du må bare backe han opp selv om det er tungt for deg også, med bebisn deres og med alt som høre med dette.. MEN vær positiv og se lyst på livet, er man positive og lett til sinns er det rart at ting ordner seg !! Dette er jo bare min mening, men kanskje dette hjelper dere litt :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Tusen takk for oppmuntrende svar!

Vi har nå vært på en avslappende ferie sammen, og ting er mye mye bedre :)

Han ser ikke lenger så mørkt på ting, og det er ikke langt mellom smilene *jippi*

Livet er mye lysere igjen nå, og snart skal han ha en uke ferie igjen :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...