Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Jenta mi på 12 uker våkner tusen ganger om natten(forsåvidt iløpet av lurene på dagtid også) for at hun mister smokken....får hun ikke den tilbake raskt gråter hun og det hele ender med at hun våkner. Dette er utrolig slitsomt på natten....våkner ellers til pupp med ca 3-4 timers mellomrom 2-3 ganger om natten, men når jeg i tillegg må våkne for å gi henne smokken 10 ganger blir det jo ingen sammenhengende søvn på meg ! Sku ønske jeg aldri hadde gitt henne smokk..,og lurer på om jeg rett og slett bare må slutte å gi henne d....hva synes dere??
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Har du prøvd den smekken som har "aluminiumsfolie" inne slik at du kan brette den til under smukken? Skal vistnok holde smukken på plass. Har ikke prøvd selv, men det er kanskje verdt et forsøk?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 sønnen min begynte med smokk da han var ca 4 mnd og det var fordi han hadde et voldsomt behov for den. vi sliter på samme måte som deg. og nå er han snart 9 mnd.. gjør det som blir rett for deg. jeg vil fortsette til han en dag greier å finne den selv i søvne og ta den i munnen og roe seg ned. det er snakk om uker nå så det skal gå bra.. men uff det er veldig tongt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 hmm,nei, har aldri høt om det! vet du hvor man kan få kjøpt sånn? HI
JoeyLover Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Vi har en sonn smekke. Den kan kjøpes på sparkjøp, har også sett den på noen helsekost foretninger og noen barne utstyrs fortetninger.
2 små orkaner Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Akkurat det samme opplevet vi. Jeg ble så sprø av å skulle opp flere gange i timen for å putte i smokken. Til sist lærte vi sønnen vår å sove uten smokk og siden da har han bare våknet for mat en gang i løpet av natten. Han får nå bare smokken når han er våken og sutre litt. Virker som om hun kun kan falde i søvn når hun har smokken i munnen. Lær henne å falde i søvn uten den så skal du se at du får litt mer søvn:-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå