Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Har kjøpt dette sete, men nå har jeg hørt at det kom dårligst ut i test burde jeg bytte det?
januar!! Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 jeg har ikke dette sete selv, men søsteren min har det, og jeg skulle feste det i min bil ei gang og syntes ikke det satt fast en plass. jeg måtte spørr min svoger om hjelp, men han sa at det var slik. han synes ikke det er noe bra og anbefalte meg og finne et annet. det er faktisk nesten mulig å dytte sete alle veie når det er festet. tenk skulle du kresje med det sete. ungen din kan jo gå vegg i mellom. jeg hadde i hvertfall byttet det. hadde ikke orket tanken på å skulle kjøre rundt med ungen min i det.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 off det hørtes ikke bra ut, jeg har kjøpt det i Sverige noen som vet om man får byttet det?andre med noen synspunkter?
Tonjes mamma :) Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 var det det som kom dårlig ut i testen til foreldre og barn? Hvis det er det så er det det jeg har og det går da ann å feste ordentlig!
Cat.68 Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Vi har det setet og er storfornöyd med det. Vet det kom dårlig ut i test, men da var det ikke riktig montert. Setet vi har sitter stött som et fjell og går ikke å rikke slik som noen sier over her, da kan det ikke väre riktig montert. Nei dette setet er trygt og ble faktisk best i test i Finland desember 2005.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Tuusen takk for beroligene svar, noen som vet hvor jeg finner den testen for setene?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Vi har dette setet, og er storfonøyd!! Lillesøster har nå arva etter storesøter, som har brukt det i 3 år! Et triks når du fester stolen, er at du står oppi det med kneet ditt samtidig som du strammer. Da står det fjellstøtt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå