Gå til innhold

Min gutt er 20 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

og bruker 21 i sko og er 80 cm.

Hvor høy er deres barn og hvilket skonummer ?

Min vennine sier gutten har unormale små ben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 14 mnd og 76 cm lang, hun bruker str. 20, men må nok gå over til 21 nå til høsten. De vokser jo sånn i rykk og napp, tror ikke du skal være engstelig for dette, du kan eventuelt ta det opp på helsestasjonen, men du skal nok se at alt er i skjønneste orden med bena hans.

Skrevet

ikke hør på henne, alle barn er forskjellige og har forskjellige føtter, hender osv osv. Min sønn var 85 sist vi målte han ( for en stund tilbake) og har alt fra 22-24 i sko, det er forskjellige str på forskjellige sko også. Lillegutts oldefar har 47 i sko så her får han nok store føtter, ser det på hendene hans også, de er store ifht andre jevngamle. Men hvem bryr seg om det så lenge han er frisk og rask ellers.

Skrevet

e du på tjukken igjen??

ka ti ska du ha?

Skrevet

Jenten min på 19 mnd er 84 cm og bruker str 23 i sko.

Skrevet

Har en gutt på snart 20 mnd, var på helsestasjonen da han var ca 18 mnd. Var da 82,5 cm, og bruker str 21 i sko

Skrevet

Takk for svar jenter.

Jeg konkluderer med det jeg viste fra før.

Gutten min er PERFEKT !

:-)

Skrevet

må legge til at min perfekte gutt på 21 mnd bruker str 21 og er ikke noe særlig høyere heller.

Skrevet

Johannes er 19 mnd, er ca 87 cm høy, veier snart 15 kilo, har svære klubber til hender og er med andre ord en stor gutt. Han bruker nå 23 i sko.

Skrevet

Jonas er 16mnd, ca.82 cm høy, veier vel 13kg, og bruker 24 i sko (pappaen har 46m og jeg 40, så regner ikke med små bein på ham heller)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...