Silje & prinsen<3 Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Heisann... Då er eg hjemme fra ferien, og er spent på hvor mange som er blitt gravid...=) Sjølv har eg fått vært å tappet cysten som låg på eggstokken, og eg er såå lettet...=) Hadde sinnsyke smerter, så fikk den tappet med en gang.... Den låg å trykket på urin blæren, livmoren og eggstokken... Så no håper eg det snart blir min tur å bli gravid.. De sa at det muligens var det som gjorde at eg ikke har blitt gravid før...=/
Misa+spire i magen<3 Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har blitt gravid :-) Rundt 6 uker på vei nå og termin rundt 1. april :-) Håper du følger etter på 1. trimester snart :-)
Alba44 Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Velkommen tilbake! Bra at du fikk fjernet den cysten! Håper det gjør susen for deg nå =) Her inne er det stadig noen som forsvinner til 1.trim. og det er jo veldig bra! Selv venter jeg på ikm. Håper det klaffer for deg snart!
melkekua™ Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Godt du fikk fjernet den cysten ) Håper det klaffer for deg snart ;o) Lykke til! Skal krysse fingrene mine for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå