Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 5,5 mnd. gammel. Liker ikke å ligge i vogna i våken tilstand lenger...Kan jeg la han sitte litt?event hvor lenge?
Marsmammaen Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Jeg lar alltid lillebror sitte i vogna når han er våken. Han er også 5.5 mnd. Har alltid med ei pute som jeg setter bak ryggen hans. Han sitter også i høystol når han får mat.. En unge som blir sliten i ryggen vil bli utilpass og begynne å klage. Det er ihvertfall det jeg har erfart, og hørt.
Klumpy Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Poden min sitter i sportsvogna si nå. Han er snart 5 mnd gammel. Dette er ikke fordi han ikke passer mer i baggen, men baggen er jo alt for varm i disse dager og han ønsker akkurat som din å se mer av verden. Jeg tror dette går meget fint jeg bare vi passer litt på at han har det bra selvsagt. Støtt han evt litt med ekstra puter
Mulle :) Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Kan sitte litt oppreist i vognen en stund.. Så legger du han litt lavere for å strekke han litt ut... går helt supert det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå