Gå til innhold

Såre bryster og høyt sugebehov!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille tass på tre uker vil ammes hele tiden, det virker som han sovner kun med puppen i munnen. Det blir mye skrik og misnøye...Det siste døgnet har vi tatt tiden og ser at han i store perioder spiser så og si hver time, dette er vel for mye? Nå klokken 18 har han endelig sovnet for en lengre periode, han er sikkert utslitt...

Problemet er så at brystene mine er såre, det er et skikkelig "krater" på den ene, så jeg lurer på om dette kan gro av seg selv hvis jeg fortsetter å amme på det brystet? Da gitt at jeg er nøye med ammestilling, eller må det andre ting til?

Håper noen kan hjelpe! Skikkelig frustrert her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde helt klart gitt smokk jeg. Vet ikke om du har prøvd det. Jeg synes at mat en gang i timen er for ofte. Jeg hadde litt av samme problemet med førstemannen min. Han måtte ha noe i munnen for å sovne. Han var urolig mellom måltidene. Da det var måltid så sovna han uten å ha fått i seg noe særlig med melk. Da sov han ei lita stund før han våkna og var sulten igjen. På den måten kom vi inn i en ond sirkel som smokken hjalp oss ut av. Da fikk han suge så mye han bare ville :-)

Skrevet

Vet hvordan du har det!!

Selv har jeg pumpet meg for hånd, med fingrene, oppi en flaske nå i 2 døgn. dette har hjulpet masse! Puppen har fått hvile og brystvorten "gro"-men slitsomt da...men absolutt verdt strevet:)

Skrevet

Jeg har det helt likedan. Han ville ikke ta smokken heller, før for en time siden! Da hadde han puppet i to og en halv time mer eller mindre! Nå ligger han fornøyd med smokken i senga si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...