Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 jeg har bare en veninne, kjæresten min har mange venner. jeg vet hans venner kommer til å holde utdrikkningslag for han. men jeg komemr ikke til å få noe, går jo ikke med bare en veninne.... flere i samme situasjon?
Teri & lille krabbe Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Du har da flere enn en venninne? det må jo ikke være bestevenninner alle sammen, men du er jo nødt til å kjenne mer enn en jente? Eventuelt bekjente og kolleger går jo fint ann d også, hvis du har en fin tone med dem. Tror du ikke kanskje du er litt streng på hva du definerer som venninne?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Tja,har det på samme måten,bare at vi skal gifte oss i Las Vegas i hemmelighet så ingen får vite noe før etterpå. Men jeg hadde ikke hatt noen andre enn litt familie å be i bryllup,har ingen nære venner,bare sånne fra skolen og søskenbarn rundt samme alder,ingen jeg omgås til vanlig. Er vel delvis skyld i det selv,er litt asosial,men føler meg litt ensom til tider. Min kommende mann har har nære venner som han har mye kontakt med til tross for at de ikke bor på samme sted,føler meg så teit som ikke har noen liksom,særlig når folk rundt tar opp temaet "venner" og jeg må si at jeg ikke har noen... Vet ikke om jeg kan gi deg noe råd,er liksom ikke rette personen til å snakke jeg da. Ønsker du deg et utdrikkningslag veldig,eller er det mest fordi du føler deg dum siden samboeren din skal ha? Hva med å ta en Spa-dag med venninna di,eller en halvtime med helikopter over hjembyen,shoppehelg i London eller Roma... Et eller annet,bare så du føler du har markert begivenheten på en måte? Selv driter jeg i hele greia,liker ikke fest og mye folk,men jeg kjenner godt til de tankene du har om å ikke ha noen å regne med. Håper du finner en fin måte å "piffe" deg selv opp på før bryllupet,så du også har hatt din spesielle lille dag:-) Kjempemasse lykke til! *KLEM* fra ensom Vegas-brud
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 nei, jeg har faktisk bare en veninne. jeg har flyttet veldig mye da jeg var barn og slo aldri rot, er sjenert og vanskelig for å bli venner med mennesker. pluss at jeg kuttet kontakt med de vennene jeg faktisk hadde for mange år siden - jeg fikk store problemer psykisk og ikke klarte kontakt. kjenner jo andre jenter, sånne jeg har gått på skole med o.l. men vi snakker aldri sammen. har ikke telefonnummeret deres eller noe sånt. hvorfor skulle folk jeg aldri omgåes holde utdrikkningslag for meg? jeg har jo min ene veninne som skal være forlover, vi kan jo alltids finne på noe koselig sammen vi to da, men ønsker meg et skikkelig utdrikkningslag som alle andre har med masse veninner. men jeg har jo ihvertfall verdens beste mann og barn da, det skal ingen få ta fra meg takk for svar - HI
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Skjønner deg godt, har vært der selv.... Men ta opp igjen kontakten med gamle venner da. Det gjorde jeg. Vi fikk alle barn og da var det liksom lett å ta opp igjen kontakten med barndomsveninnene. Søk på navnet og send sms til 1900. når jeg gjorde dette viste seg at ALLE ønsket seg en ny venn, eller beholde det gamle vennskapet. Ingen har såååå mange venner at de IKKE trenger en ny eller gammel venn. Mine gamle veninner var iallefall SÅ glad for at jeg tok initiativet. Selvfølgelig følte jeg meg som en desperat, venneløs jente som måtte ta kontakt med folk jeg ikke hadde snakket med på åresvis, men dette var helt glemt da jeg fikk den første responsen... nøyaktig 3 minutter etter jeg sendte den førtse meldingen til ene av de gamle veninnene mine. Nå møets vi ofte, ler og skratter, og jeg har gått fra å ha 1 veninne, til hele 8 faktisk NÆRE veninner/vennepar. Men det var meg.....men jeg skal loev deg...det gjør SÅ godt å være sammen med de som kjenner moren din, vet hvor bestefaren din bor, vet hvem som var kjæresten min i 3 klasse på barneskolen osv. MEN, går ikke dette........ inviter noen kollegaer i utdrikningslaget ditt søskene til mannen din kjærestene til mannen din sine kompiser noen nabojenter du snakker mye med tja, eller rett og slett ta opp igjen kontakten med gamle venner. Eller, reis du og forloveren din på en dagstur med spa osv. og kos dere... Kall det utdrikningslag-for det er jo det...... kos dere, trenger ikek være mange mennesker og fest og fyll for å være et utdrikningslag. Jeg hadde garantert gjort det slik...... Ps.Jeg har selv vært i utdrikningslag der jeg ikke var inviteret i selve brylluppet. Utdrikningslag kan være for de som på en eller annen måte har tilknytning til bruden/brudgommen. Og det vet jeg om mange andre som har også...vanlig det..... Vil ikke du dette, eller går det ikke, så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå