Dubbe Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Først møtte jeg min forlover på pub halv tolv på formiddagen. Da fikk jeg servert en halvliter og vannmelon. Så e hun meg opp på hudpleien, hvor e fikk maske og sminking, mens hun møtte jentene. Møtte de seinere, midt i markens. Da fikk jeg satt håruller i håret (så helt jævlig ut), og en gardin som skulle funke som ett slør, og bakeforklè. Fikk en eske med boller i, hvor det stod på fremsiden " Heidi uten grenser". og en bok med penn. . Måtte stoppe folk , servere boller og få de til å skrive en hilsning til meg. Måtte ha 35 hilsninger, da slapp jeg å ta noen shots. Greide det såvidt. Men, så for hver hilsning, måtte jeg ta en slurk øl (stor slurk). Når det var gjort, gikk vi ned på brygga, hvor vi ble hentet med hest og kjerre, og kjørt opp på en gård. Herifra red vi inn til ett vann, grillet og badet. Så festet vi videre i mora sin leilighet, og e skal si en ting.. DET HAR VÆRT DEN KULESTE DAGEN I MITT LIV!!!
Dubbe Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2006 og, en ting til. Hun tuperte håret mitt, og måtte ha hårbånd i Dreadlocks!
brooklyn Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 ))))))) Herlig. jeg hadde en sånn misse-bånd i rosa sateng hvor det stor THE BRIDE, og så kunne men trykke på en knapp så blinket hele båndet. LOVELY!!! Var det ikke den beste dagen EVER?!
FruMamma med nr 2 Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Hehe, hyggelig å høre at du hadde det gøy:) Du har vel begynt med nedtellingen nå!!?
brooklyn Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 jeg?? joda, om en uke er alt over og jeg har blitt hustru:) god magefølelse og lite nerver. og så skal jeg gå ned fire kilo til lørdag!!! SIKKERT!
FruMamma med nr 2 Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Jeg mente egentlig dere begge:) Huff, ja disse kiloene. Har 14 dager på meg jeg da:)
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2006 Har også 14 dager igjen, hehe..men gidder ikke stresse med det. Kommer til å føle meg flott uansett på den store dagen, nytt undertøy, flott hår, kjole, og ikke minst, mannen som elsker meg for den jeg er!! Nervene, nja, ikke der. Tror de kommer rett før de åpner dørene og brudemarsjen begynner!
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2006 brooklyn: Den beste dagen EVER!!! Lider litt nå da..tråkket over da jeg skulle stige på hesten, og fikk ikke helt fart. Tenkte at jeg skulle bare ned og opp igjen, og da landet jeg på ankelen, og under hesten. Dessuten, 6 år siden sist e ridde, så da har jeg også vondt i ræva.. og går hjemme her med støttebandasje på benet. h eheheheheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå