Gå til innhold

Forslag til aktiviteter paa utdrikkingslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp! jeg er forlover til min venninne som skal gifte seg naa i slutten av august...og har enda ikke laget et 'endelig program'! er det noen som har blitt drukket ut, eller vaert i utdrikkingslag der det ble gjort noe morsomt???

innspill mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er noen muligheter....

-seilfly

-rafting

-spa

-picnik

-fallskjermhopp

-hoppe i strikk

-rebusløp

:)

Skrevet

Jeg har en venninne som er veldig flink å ta bilder. hun tok masse bilder av meg i ulike antrekk o.l som skal brukes til å lage kalender til min kjære. Fikk "velge" selv om bildene skulle være frekke eller søte eller hav jeg ville. Synes det var kjempekult å være "fotomodell" og det ble kanonbra bilder.

til en annen venninne av meg laget vi musikkvideo etter madonnas "hung up". Hun var kledd ut i trikot og nettstrømpebukse, og vi andre var i bakgrunnen i nesten tilsvarende, men noe mer diskret klær. Kjempepop. Hun var som snytt ut av nesen på gjertrud krogstad:) med lys krøllete parykk. En danseinstruktør lærte oss trinnene og ale gjorde det emd bruden fremst. Kanonvellykket.

Skrevet

takk for fine forslag:)

jeg faar ta litt fra hvert og sette sammen...skal jo tross alt ha program fra morgen til eh..neste morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...