Gå til innhold

Designe egne ringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen som tenker på ringene??? Det er det jeg er opptatt av:) Skal ikke ha fest og kjole og slikt, skal gifte oss på sorenskriveren. Er liksom ringene vi vil bruke pengene på, og evt. en reise. Har ikke forlovelsesringer heller, skal bare kjøpe hver sin giftering.

Altså, hvor mye penger bruker dere på ringene? Og er det noen som har fått designet dem selv? Hvordan har dere gått frem?

De ringene vi har sett på koster ca 25 000...... Er vi heeelt sprø??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har macthende ringer i hvitt gull- Min har en diamant i spenn, hans er helt enkel, uten diamant. Ikke det vi brukte mest penger på. Min kostet 10' og hans endel mindre.

Det finnes mange fine ringer og sikkert også masse kult om man designer selv, men vi valgte ikke å gjøre det. Ringene er klassiske og enkle og veldig stilfulle (synes jeg selv). De har litt tyngde og aldeles nuuuuuudelige:)

Skrevet

Hvitt gull er lekkert ja, det er det vi vil ha også:) Synes også det er litt viktig at de er forholdsvis enkle, men vil likevel at de skal vere spesielle:) De hørtes fine ut deres da, gjør seg med en diamant i damen sin synes jeg!!!

Vi har vertfall funnet drømmeringene. Meeeen, vi bør vel kjøpe billigere siden vi er studenter...., men det er jo litt dumt å angre også da!!! *tenke, tenke* :)

Skrevet

Synes det blir litt som rema, det enkle er ofte det beste. man skal tross alt ha disse ringene en gooooooooood stund:) Ikke sikkert at svirler og svusjer med mønster er like pent om 5-10-15 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...