Gå til innhold

Melder meg forsiktig inn


Kris.

Anbefalte innlegg

her...... fikk postiv CB test i dag , men føler meg ikks sikkert før jeg har tatt et par til......... trodde mensen kom siden jeg har spottet litt, gjør det fremdeles... håper det ikke er et dårlig tegn.. hadde MA i juni og har hatt en mens imellom.......... blir nok å dra på apoteket å kjøpe et par nye tester.... dem det var en tydelig strek!!!

 

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!! denne gangen må det gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja mener det, tror det er det vi bruker som forkortelse her... håper det går den rette veien denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to...

Er nesten akkurat i samme situasjon som dg jg.

 

Har nå tatt eggløsningstest i 5 dager og vi har hatt hyppig sex:-)

Sist gang ble jg gravid etter bare 2mnd, etter at jg sluttet på pilla.

 

Ordnet kroppen din opp alt selv eller tok du utskrapning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virkelig lykke til Kris! Håper de andre testene du tar/har tatt også er blitt positive! Har lest om deg inn på BliGravid, og håper det sitter en spire godt og trygt hos deg. Det fortjener du. Ta deg en tur til legen, og få konstatert det der! Hold oss oppdatert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en billig test fra billigtester.com , den var svak postivtiv den også.... så nå har jeg tre posiyive tester... får vel slippe jubelen løs:)

 

Jeg fikk medisinsk abort sist, det var egetlig vedlig greit....men veldig tung psykisk og svelge tablettene....... uff, men nå skal vi se frem over... føler meg mere kvalm denne gangen.... det ligger loksom å ulmer i bakgrunnen.... skal gå bra nå...

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalme tyder jo på et "vellykket" svangerskap. Så får nesten håpe du blir veldig veldig kvalmen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kris!

Har det akkurat på samme måte som deg. Hadde en MA i juni (var 10 uker på vei) Kroppen ordnet heller ikke opp hos meg og måtte ta tabletter vaginalt..fikk verdens dårligste oppfølging på ullevål-denne gangen skal jeg stå på krava!

Uff, var ikke kvalm i det hele tatt forrige gang, hadde bare veeeldig ømme pupper. Nå er jeg bittelitt uvel og håper bare på å bli superkvalm;)

Lykke,lykke til!Jeg har termin 17.april, du da?

Vi SKAL være her begge to frem til april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig at du ble gravid fort igjen....

jeg har termin den 12 april ut i fra babyverden og befruktnings termin.. vet jeg hadde EL den 18 juli (bruker babtcomp)

Litt lengere ut i fra mens termin, men vet den andre blir mere korrekt..

Jeg fikk ikke vaginale piller når jeg .tok abort, fikk piller som jeg svelget..

jeg er mere kvalm denne gangen og puppene sprenger fra idag av, jeg er glad for hver tegn jeg har... jeg var 8+3 når jeg fikk pillene, men begynte å blø 14 dager før det... hcg steg hele tiden. derfor måtte jeg ha 4 uler på 13 dager..

 

lykke til videre..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...