Gå til innhold

Vanskelig å finne barnesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som ikke synes kjedebutikkene selger fine barnesko...?

Jeg har handlet litt på Jacadi..men det er jo super dyrt! Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner stort sett sko på sportsbutikkene, men synes ikke de har stygge sko på kjedebutikkene, har alltid funnet ett og annet par som er fint blant utvalget. Men handler litt på nettet når jeg kommer over både klær og sko. Akkurat nå er det snøreløst som gjelder, jeg velger heller et par som er praktisk å få på han enn det som er finest dersom det fineste har knyting.

Skrevet

Jeg handler på grensen 12 i 3etg, der har de merkesko og godt utvalg, og jeg handler på Pon D`api i bogstadveien, Personlig syns jeg Jacadi sine sko er altfor stive i sålen, kanskje ikke alle, men de jeg har prøvd der..

Skrevet

Til gutter finnes det faktisk en del fine sko...men til jenter...HJELP sier.

F.eks. om vinteren: Jeg har en vakker kåpe til datteren min..jeg kan jo ikke akkurat ta på henne snowjogg til den..da ødelegge jeg kåpen. Men prøv å finn støvletter i str. 22...finnes ikke...

Skrevet

VAnskelig å finne sko?? Dere tuller. På skoringen og din sko og haaland myldrer det av kjempefiiiiiine sko til småjenter. Ecco og elefanten og masse andre skikkelige gode sko.

Hvis dere har problemer med å finne sko, aner jeg ikke hvilken rar skosmak dere har altså. De har jo sko i alle varianter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...