Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Har ei pie på 7,5 mnd. Hun ruller seg ikke enda. Har gjort de ett par ganger, og gjør det fint med litt hjelp. Hun kan ligge i senga i en time å pludre om morran, og hun kan ligge i evigheter i lekegrinda, eller på gulvet. Hun pirker på ting, og biter på ting, og fikler og grafser på lekene sine. Hun sitter fint i fanget og kan gjøre det i timesvis på besøk. Hun kan ligge i vogna og bare kose med bamsen sin i en time før hun sovner, og hun kan ligge og pludre der en time etter at hun vokner. Hun er ikke sterk i beina slik at hun vil opp å stå, ikke ruller hun frivillig, og ikke er det anntydniong til kryping eller noe. Hun ligger pladask der jeg legger henne fra meg............. Skal jegyte roen som er nå, før hun begynner å komme seg rundt, eller bør jeg vvvvvvvære bekymret?
*Magic* Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Vel, nå er ikke jeg noen ekspert, men det høres ut som om hun trenger litt "hjelp". Muligens fysioterapi eller noe. Hva sier de på helsestasjonen?
krabbetrollet Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Jeg er heller ingen ekspert, men tror ikke jeg hadde bekymret meg veldig helt enda. Kanskje hun bare rett og slett har det bra og er fornøyd? Men du bør uansett ta det opp med helsesøster neste gang dere skal på kontroll. Min minste sønn var litt som din datter, var fornøyd og rolig nesten uansett. Husker ikke akkurat når han begynte å rulle seg rundt, men han var ikke spesielt tidlig ute. Ikke ville han opp å stå, var fornøyd med å sitte i fanget. Men han begynte å krype, sette seg opp selv og reise seg for å gå rundt bordet omtrent samtidig. Så plutselig skjedde det mye! Nå er han 10 mnd og er en racer rundt i huset. (Og jeg tenker at det var såå deilig da han lå i ro på teppet sitt...hehe..)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Hvordan gjør dere det når dere legger henne på gulvet da?? Legger dere henne ned å gir henne noen leker?? Vi har fra lillegutt var ganske liten lagt masse leker rundt han..,, men i slik avstand at han ikke får tak i dem... Det tok da ikke lange stunden før han rullet for å få tak i de... Prøv å motivere henne på noen måte til å bevege seg...=) Lillegutt er 8 mnd og krabber og går langs bord og sofa +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå