flust Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Jeg får nesten ikke stelt jenta mi på 8,5 mnd. lengre. Hun er helt ustyrlig på stellebordet. SKAL rulle rundt, og er utrolig sterk og smidig. Jeg kan holde henne fast i skuldrene, da hyler hun i sinne, men jeg trenger en hånd fri til å få vasket henne. Har forsøkt å ha henne på gulvet også, men hun SKAL rundt. Det hjelper ikke med allverdens spennende leker så lenge hun har bestemt seg for at hun SKAL rulle rundt. Er det noen her som har det samme problemet? Isåfall, har dere noen gode tips?
WWJD Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 gutten min er 7 mnd og jeg har akkurat det samme problemet! han ruller og kaver og snur og vender på seg som bare det. Jeg steller oftere og oftere på gulvet. har ingen tips men kanskje noen andre har?!
brooklyn Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Sitte på fanget og stelle, eller holde over vasken. Det har funket for oss. prøver vi å legge han ned spenner han seg som en bue og hyyyyyyyyler. Både jeg og pappaen steller han mens han sitter på fanget vårt (utenom bæsjebleier, da) den eneste han ligger stille for på stellebordet er min mor:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå