Juvena Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Hei Jeg fødte for to og en halv uke siden og greier fortsatt ikke å knipe igjen fis. Det er ganske pinlig! Gikk opp trapp inne i en butikk og feis to ganger høyt!!!! Ikke gøy altså. : )Kan le av det nå, men er veldig pinlig når det skjer. Greier ikke å knipe igjen noen ganger, men tar knipeøvelser hver dag. Er også plaget med hemorider. Noen som har det på samme måte? Utrolig kipt at ikke fysiske kipe ting er over med fødselen...
@@@&@@@ Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Hadde det på akkurat samme måte. Det hjalp med knipeøvlser. Hemoroidene gikk vekk av seg selv.
WWJD Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 jeg hadde det også slik! fortsett med knipeøvelsene så gir det seg snart. Jeg hadde også forstoppelse og hemeroider i 3 mnd. Det gav seg ikke før jeg begynte med alcos anal. gratulerer med lille gutten din forresten!!
Juvena Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2006 takk for svar! Jeg bruker scheriproct mot hemoridene. Men hva er alcos anal. Gjør de at hemoridene forsvinner eller at de ikke gjør vondt?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Alcos anal er reseptfritt middel for å bli kvitt hemoridene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå