Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Er inne i et forhold hvor vi sluttet med å bruke beskyttelse. Vi hadde begge et avslappet forhold til om jeg skulle bli gravid. Etter noen måneder så ble jeg jo det, og da ønsket han at jeg skulle ta abort. Men det var mitt valg. Han sa han skulle prøve å være der uansett hva jeg valgte. Vi er fortsatt sammen og gravide i 4 måned. Han har vært med på det han kan til nå, men gir også uttrykk for at han ikke ønsker å bli far.. Likevel gjør han sånne ting som f.eks å stryke meg på magen... Noen som har opplevd noe lignende? Eller tror de vet hva han mener...? Vil jo ikke at han "bare" skal være der, men ønsker jo at han skal ønske seg barnet også... Tror dere at han kommer til å forandre syn når barnet faktisk blir født, og være der?
Katta & Lille Plom Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Det er jo virkelig hans ansvar også, og dere er vel glade i hverandre? Hvis han blir med på fødselen tror jeg han blir så sterkt knyttet til barnet at han kommer til å være der. Det at han stryker deg på magen er jo et tegn på omsorg. Mange kvinner i selv de tryggeste ekteskap opplever at mannen ikke vil stryke dem på magen når de er gravid, så her er det bare å ta imot med kjærlighet :-) Du kan jo la ham lytte til barnets hjerteslag? Han kan snart høre dem ved å legge hodet sitt inntil magen din. Det vekker følelser hos de fleste :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Han forandrer seg helt sikker når han får det lille nurket i armene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå