Gå til innhold

Jeg skal ikke ha utdrikningslag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det er noe kult.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er jo smak og behag som alt annet.

Jeg håper jeg får et kjempe utdrikningslag :o)

For meg så blir det en dag der forhåpentligvis alle venninnene mine er til stede og vi har unnskylding for å finne på sprøe ting. Etter vi fikk barn blir det så sjeldent vi får vært ordentlige venninner lenger så jeg gleder meg allerde til utdrikningslaget mitt. (bryllup juni 07)

Et utdrikningslag behøver jo absolutt ikke være kun alkohol som mange kanskje tror.

Jeg håper min forlover finner på noe spennende vi kan gjøre den dagen. Hadde vært litt kult med paintball syns jeg :o)

En venn av meg fikk fallskjerm hopp..

Skrevet

Hverken jeg eller forloveden min hadde det. Likegreit egentlig siden begge synes det ikke hørtes ut som noe særlig, og han er faktisk en sånn festtype...

Skrevet

du tenger ikke være festtype for å ha utrikkingslag...

Det skal være en dag sammen med gode venninder/kameater der en skal kose seg skikkelig i lag før det er "forseint" med kone/mann, unger, volvo... osv :)

Synes det hørtes litt rart ut å ikke ha utdrikkingslag.. men men. for det om en ikke er fest typer er det MYE gøy å finne på med verdens beste venner!

Skrevet

På mitt utdrikningslag spiste vi en god lunsj i det fri og etterpå det fikk jeg spa-behandling. Behøver jo ikke å drikke seg sanseløst dritings heller, da, det kjekke er å være sammen med gode venninner og mimre. (nå skal det sies at det ikke var tørrdokk på den hytten vi tilbragte kvelden på, men alle behøver jo ikke å oppleve et sjøslag heller!)

Men vil du ikke, så for all del:)

Skrevet

Syns dette med utdrikningslag tar litt av innimellom. Man skal liksom alltid gjøre noe som driter ut brud eller brudgom.

Kan man ikke heller gjøre noe koselig da som man husker godt som et flott minne, eller gjøre noe man VET bruden/brudgommen har lyst til eller alltid ønsket seg...

Og det å leie stripper eller dra på strippebar syns jeg er HELT PATETISK og det kan også få fatale følger for noen.

Jeg hadde IKKE godtatt det.

Skrevet

Det er jo ikke ett UTDRITNINGSLAG- er jo utdrikkningslag, hvor alle skal ha det bra og moro!!

Noen utfordringer må man jo ta, man ser jo ann på personen.

Det med stripper er vel også kanskje litt gammeldags...

Skrevet

Ja det er jammen bra at ting har forandret seg. Det handler om å gjøre stas på den som skal gifte seg, ikke om å gjøre å drite dem ut ved å tvinge dem til å gå med skilt på magen som sier at for fem kroner får du se musen min. Ting er annerledes nå. Nå er det mer fokus på den som gifter seg og å gjøre stas på henne.

Forloveren min kjenner meg godt og VET at om jeg hadde måtte gjøre noe pinlig og nedverdigende (finnes ikke et annet ord for bla.a sånn mus-skilt), så hadde det ødelagt vennskapet vårt og hele dagen min. Heldigvis skjedde ikke noe sånn. Var selvsagt endel ting på kanten som ble sagt og gjort, men ikke noe jeg ikke kan stå inne for i dag.

Hadde selv en super dag og er bare SÅ fornøyd.

Skrevet

jeg fikk spa,båttur og konsert je behøver ikke være noe fest type i det hele tatt og sambo fikk paintball og bytur..

Skrevet

jeg er skikkelig fest-type, men vil ikke ha utdrikningslag, syns det bare blir teit. Trenger ikke noe siste kveld i frihet med jentene, skal ikke i fengsel heller.

Skrevet

Jeg vil heller ikke ha utdrikningslag, men jeg ønsker meg en middag sammen med mine venninner....Om det blir, det vet jeg ikke gfor jeg har ikke hørt noe om. Min forlover spurte bare om mine ønsker og mer vet jeg ikke om den saken. Vil ikke spørre selv heller for det blir for dumt.

Skrevet

Mitt utdrikningslag var noe av det morsomste jeg noensinne har vært med på! Utrolig kos å være sammen med alle mine venninner samtidig og bli gjort skikkelig stas på. Jeg følte virkelig at jeg har fantastisk gode venner etter den dagen! Det samme følte mannen min, vi kan sitte å mimre over utdrikningslagene våre den dag i dag, ett år etterpå og glise og le som bare det!

Skrevet

Nei, det er jo smak og behag det, men det er jo mange måter å gjøre det på. Søstera mi "kidnappa" en dag, kjørte meg 25 mil avgåde før vi kom frem til utdrikningslaget. En helg på spa sammen med mamma og to søstre. Var såååå flott og ikke minst godt. Føler deg skikkelig klar til bryllup etter en helg med dulling på spa :)

Skrevet

Det med utdrikningslag er jo individuelt; noen ønsker det ikke, mens andre er virkelig typer til et heidundranes utdrikningslag. Man må se an personen, men det viktigste er å ikke gjøre noe den so skal gifte seg ikke ønsker. Jeg ønsket ikke et "vilt" utdrikningslag - og ingen utkledning, synging e.l. Ville bare ha en kosedag med venninnene mine, og det fikk jeg. Kjempetrivelig dag med ansiktspleie, stampbad og deilig mat og drikke!

Skrevet

Må si det hørtes himmelsk ut...! Du var kjempeheldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...