Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Er det noen som drikker brus selv om dere ammer? Jeg har prøvd et glass brus uten at gutten reagerte på det. Andre med erfaring på dette med brusdrikking mens dere ammer? Må si jeg savner brusen litt ja :-) trenger ikke så mye. men godt med et glass eller to.
synne-73 Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 hei jeg prøvde meg litt forsiktig fram, og fant ut at jeg kunne drikke all slags brus bortsett fra cola..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 har drukket brus fra lillemor var bare noen dager gammel, har ikke tenkt noe over at man kanskje ikke skal det, har ikke merket noe på henne heller.
Mamma til tre :o) Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har drukket brus fra lillegutt var nyfødt. Har spist alt jeg spiste før også. Jordbær, kål, løk, chilli osv... Har ikke merket noe mageknip enda, han er 2 mnd..
Trollemor og snuppa! Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Altså; Det er ikke sånn at man ikke kan spise ditten eller datten når man ammer! Men noen babyer KAN reagere på enkelte ting! Hvis det blir mye grin i heimen kan man begynne å analysere hva man har spist eller drukket.. Men stort sett går det greit! Snuppa min reagerte ikke på noe vaffal! Så drikk brus og kos dere! (Og reker m.m.) Og; Hvorfor ikke cola? Hvis det er pgsa koffein så kan du nok drikke litt før det utgjør noen fare.. et par kopper kaffe kan man drikke selv om man ammer.. (eller er gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå