Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 på dagtid når de skal sove?før dere gir opp og tar de opp?står hos han hele tiden da..er 5,5 mnd
Gjest Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Veldig vanskeligå si for min sovner av seg selv på dagtid. Når jeg merker at han begynner å bli litt grinete legger jeg han i sengen hans og da pleier han å sovne ganske fort. Hvis han griner når jeg legger han ned så er han som regel ikke så trøtt at han vil sove og da tar jeg han opp. Men når jeg legger han om kvelden så kan han uffe seg og ynke seg litt (mange som blir sånn når de skal legge seg for kvelden). Gir han da smokk, kosekluten hans, stryker han på kinnet og sier god natt, sov godt og vi ses i morgen tidlig. Går ut og lar døra stå oppe. Han kan da fortsette å gråte og jeg går inn til han og gjør den samme prosedyren et par ganger til (opptil 7 ganger). Da sovner han. Noen ganger bøyer jeg meg over sengen og legger ansiktet mitt inntil hans og gir han en kos. Pleier ikke å ta så lang tid til å få han til å sovne- maks 15 min hver kveld.
Lavendel*06*10* Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Hmm.. Han har aldri grint ordentlig uten at jeg har tatt han opp med en gang. Men om han små sutrer ligger han aldri lenger enn 1 min. ... Jeg klarer ikke bare la han ligge!!!
Livmor Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Det kommer an på gråten. Hvis han virkelig gråter (hehe, hvis dere skjønner hva jeg mener) går jeg inn til han nesten med en gang (30 sek kanskje). Hvis han surver og jobber med å finne søvnen lar jeg han ligge der til han evnt begynner å gråte skikkelig. Går jeg inn når han småsurver "ødelegger" jeg for han, og han girer opp gråten. Som regel sovner han med det samme jeg legger han og uten et eneste pip:)
Bærende mamma Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Hun surver/griner aldri. Skal føle seg trygg hos meg, derfor tas hun opp med en gang hun gir uttrykk for misnøye. Men hun kan gjerne ligge en stund å skravle og teste ut lyder. Men nå bærer jeg snuppa masse, så da har hun heller ikke behov for å surve eller grine, og jeg får gjort det jeg skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå