Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 min sambo har fått helt dilla på poker om dagen. Han spiller aldri mindre enn 8 timer om dagen,og det plager meg virkelig fordi da må jeg gjøre alt. Han er sykmeldt,så han er jo ikke på jobb,men det vil jo ikke si at han har rett til å sitte foran dataen de timene han EGENTLIG skulle vært på jobb(selv om han mener det selv) Jeg er gravid i 15 uke og har alle plagene som man kan ha tror jeg,det vil si at jeg ikke har muligheten til å gjøre alt i huset alene. Jeg svimer mye av o.l. Han er jo omtenksom akkurat når det skjer,men en halvtime etterpå er det tilbake til pokeren. Han har akkurat flyttet fra sitt hjemsted til mitt hjemsted,ettersom jeg ikke fikk meg noen jobb der vi bodde. Det bodde jo ingen andre folk der heller,sp kanksje ikke noe rart. Men siden vi kom hit har han bare forværret seg. Han krever at broren hans bor hos oss ettersom han ikke kjenner noen andre,og broren hans er den mest rotete og uhygensike personen jeg har møtt. Han er 18 år og har aldri ryddet sitt eget rom. Desstuen er han ustabil mentalt. Og det her må jeg bo med,samtidig som at han spiller poker konstant. I natt kom han å la seg halv 5,og vekket da meg,jeg har sagt at han kan gi f i legge seg på rommet vårt når han absolutt skal spille så sent,da kan han heller ligge på sofaen,fordi han vekker meg. Men det bryr han seg ikke noe om,fordi sofaen er så vond å ligge på. Jeg lå våken i 2 timer til og tror jeg kunne kaldkvelt han med puta. Det plager meg så sinnsykt at han er så egoist. Men kan ikke gå fra han nå som jeg er gravid og greier. Og om jeg sier at nå er det nok,så blir han drit forbanna,fordi han skal bli proff pokerspiller. Det er det eneste han har talent i. Og det er ikke akkurat så mye talent,ettersom han nå ligger 150 dollar i underskudd.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Hvorfor kan du ikke gå fra han selv om du er gravid? Hva skal du med han da, som bare skaper problemer....? Høres ut som om en tilværelse alene ville være langt lettere og dessuten kanskje også bedre for barnet i det lange løp....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå