Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Litt usikker på hvordan jeg skal få til lufting når barnet skal sove til faste tider.. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Lufte til sovetidene? eller sover barnet ditt inne?
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Vi fikk hund i går, da en liten hund som ikke trenger masse mosjon. En chihuahua. Nå er guttungen 1,5 år. men han er med ut å går tur, en lang tur da mitt på dagen. Og så tar jeg med vovven ut om morningen bare ut i hagen. Og når guttungen sover går jeg å henter posten da, har med babycall tar 2 min og har huset under oppsikt hele tiden da. Og da er det nok tur. Kommer jo veldig ann på hvor stor hund du har tenkt på da..
Pige81 Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 KOmmer helt an på hva slags rase du skal ha det da... Vi har en Mops, han trenger kke så mye mosjon... I hvertfall ikke i denne varmen! De klarer ikke det. Men er på ca 2 turer om dagen, når det er kjølig. Og da er jenta mi med. Hun er jo 4 år da, men er jo bare og ta barnet i vogna hvis han er yngre ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Takk for svar Han trenger ikke så veldig mye mosjon, men jeg bor i leilighet så problemet blir den lille lufteturen på kvelden når barnet blir eldre og må sove inne i senga si, lurer litt på om jeg bare burde finne meg en leilighet med en liten hage så kan jeg jo bare slippe ut hunden der når barnet sover eller stikke kjapt ut og ha med baby call.. Uansett, når dere klarer det trenger jeg ikke bekymre meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå