Gå til innhold

skal selge en nydelig ny brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må selge min drømmekjole.. den er ny og prislappen hanger fortsatt på den.. jeg måtte kjøpe meg en ny kjole siden jeg ble kjørt på tjukken ;) jeg har lagt ut noen bilder under min *nick* det er størrelse 42-44

hvis du er interesert og vil ser flere bilder.. send meg da en mail.. ny pris på kjolen var kr 9500. men jeg skal selge den for 3500... jeg må selge den.. siden vi det ganske dårlig med penger nå

[email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den to-delt eller hel? Ser to-delt ut på bildet.... Forøvrig utrolig fin da.

Skrevet

den er hel :)

Skrevet

den ser skikkelig fin ut..... så jeg tenker litt... men tror kanskje ikke jeg kan ha en sånn kjole...uansett skummelt å kjøpe uten å kunne prøve...

Skrevet

Det er det.. det er jeg helt enig i.. men den er veldig lett å legge eller å tæs inn... Vet ikke om du bor i nærheten av Drammen men da hadde du kunne komme og prøve den

Skrevet

Følger det med stropper?

Skrevet

ja... Og en nydelig skjerf... ekstra perler og alt som tilhører til den kjole

Skrevet

Hei, bare lurer på hva du gjør med hva du skal ha på deg siden du er gravid. Er i samme situasjon selv og vi har lyst til å gifte oss før barna kommer i oktober.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en ny kjole... en mamma kjole som er lagt til meg men som kan lett legges ut... vet ikke enda om jeg skal selge den etterpå men hvis jeg gjør det da skal jeg legge den ut her også...

klem

Skrevet

nydelig kjole!

når er den kjøpt, og hvilken design er det??

Skrevet

kjøpe den i februar og det er en mori lee design

Skrevet

Når skal du gifte deg, hvor fant du denne kjolen og hvor mye kostet den. Gratulerer med ny kjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...