Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Jeg hadde tenkt å begynne å trappe ned om en mnds tid, men nå ser det ut til at lillegutt synes det er mer eller mindre greit nå. Han er ikke særlig interessert i puppen mer. Gir jeg han flaske super han det i seg. Flere som bare har trappet ned når babyen har vært slik? Jeg orker rett og slett ikke å pumpe for å holde produksjonen oppe heller...
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Slik har eg det også. Junior er snart 8 mnd, og dei siste par månadene har han synt mindre og mindre interesse for puppen. Han får jo sjølvsagt når han vil ha, men det er sjeldan. Flaske, derimot, slurpar han i seg. Eg har vel gjort noko feil, men eg orkar berre ikkje ha dårleg samvit - fullamma til han var nesten 6 mnd,pumpa meg kvar dag i to mnd då han var liten, og gir han framleis pupp når han ein sjeldan gong vil ha (og så pumpar eg nokre dropar opp i middagen hans). Og han kosar seg med allslags mat, og veks og trivst, så det får berre vere. Det er han som har slutta å die, ikkje eg som har slutta å amme, seier eg til meg sjølv.
juni_ Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Jeg synes du kan gi deg selv et klapp på skulderen jeg etter å ha ammet i seks måneder og så pumpet:) Ikke noe å ha dårlig samvittighet for når lillegutt selv slutter å die, han får jo likevel det han trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå