Gå til innhold

Nei nå!! (angående natt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige natt var jeg våken sikkert 20 ganger for han snudde seg til magen. Romsterer rundt og så: "eh eh". Tok han i min seng til slutt, men det samme der også.

I natt akkurat det samme! Jeg la han i vogna til slutt jeg for to netter med minimal søvn - huff ja, det orker jeg ikke. Men jeg kan jo ikke fortsette med det selvfølgelig.

Andre også? Hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då han tok til å snu seg over på magen sjølv, let eg han berre gjere det. Har lese fleire plassar at det er berre å la dei sove på magen dersom dei legg seg slik sjølve.

Det vart verre då han tok til å reise seg opp i senga...har vore oppe og lagt han ned i senga att sikkert ti gongar per natt dei siste to vekene. No har vi kjøpt nattpose, men hjelpte det? Ikkje særleg mykje - han reiser seg akkurat like godt:(.

Skrevet

Jeg kan jo bare la han være da og se om han sovner, for han er halvvåken og blir liggende å se seg litt om. Han kommer seg ikke tilbake til ryggen!

Skrevet

Jenta vår gjorde det samme, snudde seg over på magen. Hun sovnet sånn, men jeg likte det ikke helt siden hun ikke greide å snu seg tilbake til magen enda. Fikk et tips om å legge ei hodepute ved siden av henne slik at hun ikke fikk plass til å snu seg rundt. Og det funket helt glimrende! Nå ligger hun på ryggen eller på siden og sover søtt :)

Skrevet

Første natten i sprinkelseng så snudde poden seg over til magen og ble liggende og kave og rope, så jeg la en pute ved siden av han for å lage sengen litt trangere, det hjalp. Han sover med den fremdeles iom at han kan være litt urolig før han sovner og havner da på magen. Han er 7 måneder. Er dette noe for dere?

Skrevet

Ja, det er jo verd å prøve pute ved siden av da! Den siste mnd har han ville ligget på siden og det har jo vært greit (sover bedre ser det ut til). Men når han da kaver seg til magen i halvsøvne blir det noe annet. Men selv den puta så ser jeg nesten for meg at han greier å snu seg på plassen jeg da. Eller det kan hindre han å finne roen på siden...

Skrevet

jeg fikk nye netter etter at jeg kjøpte en babysafe jeg :) Sånn pose som du ligger i som du fester under sengen:)

Skrevet

Kan man ligge på siden der da? Hvor gammel var babyen din da du startet med det?

Jeg har alltid vært imot bruk av babysafe, jeg da, men... :)

Skrevet

Jeg også fikk nye netter etter babysafen kom i hus. Løsner posen før jeg legger meg selv for kvelden, men det kan hende jeg fester den igjen i løpet av natten for det har hendt at hun har våknet og befinner seg i de merkeligste stillinger i sengen.

Skrevet

jenta mi sov på siden før jeg fikk i den, men etter den har hun bare sovet på ryggen. Anbefales virkelig. Usikker på om hun klarer å sove på siden i den da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...