Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Gjorde det i natt....da baby ville ha mat (6 mnd) Var det ikke sånn at 10 % av alc gikk over i morsmelka? Baby måtte jo få pupp Drakk 2-3 glass vin og et glass Baileys.
løva Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Den promillen blodet har har også mm. Jeg har gjort det du gjorde fler ganger. Tror det fylla som er farlig ikke noen glass vin i ny og ne:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Man ska vente 3 timer etter en enhet alkohol..så jeg ville ventet lenger enn du gjorde ja! Syns faktisk at man skal planlegge sånnt litt bedre før man drikker jeg... du skriver at babyen måtte jo få pupp..Men hva med å pumpe deg før du skal drikke alkohol for å gi babyen din på natta?
Blomman Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 fjummsi har fått vite at det er fritt fram med alkohol etter 6 mnd. Fram til 6 uker er det null alkohol 6 uker - 6 mnd : 2 eneheter innabords når du ammer (trenger ikke å vente tre t da) Men unasett folkens fyll er ikke å anbefale - det kan skade utdrivningsref permanent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå