Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Ikke for å skremme de vekk, men jeg drømmer om å treffe en fyr som også har barn. Tenker at han da vil skjønne meg bedre enn en gutt som ikke har barn. Flere som tenker som meg?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Vi jenter gir visst aldri opp drømmen om å bli forstått! Men jeg tror det er forgjeves!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Jepp, jeg er aleneforsørger og mann. Tror ikke alenefedre er de eneste som kan skjønne deg. Det finnes da mange menn som klarer å ta hensyn til at kjærestene deres har barn fra før. Bare stå på videre så dukker nok drømmeprinsen opp en dag. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Skjønner deg veldig godt. Og jeg klarte å kapre en med barn på samme alder Det er deilig å vite at jeg har en mann som kan ta ansvar- endelig! Det er mye trygghet i å ha en med barn fra før synes jeg. Og så blir det gjensidig forståelse når vi begge kom fra samme situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå