Gå til innhold

ikke fjern anonym knappen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mange som vill at den skal fjernes. men jeg syns den skal få bli.

det er greit at den er borte på enkelte forumer.

men det er litt vanskelig å si sin mening noen ganger. unasett hvor uskyldig den er,uten at man blir kjeftet og jaget av andre BIM'ere.

 

så jeg syns den skal få bli.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo ikke bare det å si sin mening, men det er spørsmål som man vil stille uten at alle vet at det er du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de egentlig kunne fått en "anonym skravleside"..så kunne alle andre forumene vært anonym-fri...da måtte vel folk blitt fornøyd, eller?

 

 

For min del kan gjerne anonymknappen bli, så lenge ikke folk slenger så mye dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranglesida er ei anonym skravleside, men skal man diskutere spesifikke emner under egnet forum er det nok en del som gjerne fortsatt vil kunne være anonyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig med deg jeg nemi, hvorfor ikke ha en egen debatt der man kan stille pinlige spørsmå anonymt, også kan alle andre debatter være uten anonym knapp? Det er slik alle andre forum har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i det. Hvis man er misfornøyd med anonymknappen, skjønner jeg ikke hvorfor man insisterer på å oppholde seg på Kranglesiden. Kranglesiden ble opprettet sånn at de som ikke ønsket nærværet av anonyme kunne ha Skravlesiden i fred.

 

Men nå er det kjedelig på Skravlesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...