Gå til innhold

har dere smakt på morsmelken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg måtte smake..hehe..smabo vil ikke smake...syns det er ekkelt sier han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker han vanlig melk,da?

Av ei ku som står på en bås og driter så det skvetter veggis?

Og så blir pumpet for melk, som går i melkeglasset hans?

;o)

(litt på spissen,kanskje....men det er jo sant, kvinnfolkpuppen er mye renere enn kujuret, som er bare en 20-30 cm fra gulvet på båsen, inntil kua legger seg godt ned i sin egen skit....Bon appetitte! hehe

Ja, har smakt morsmelk mange ganger, men aldri drukket det, for å si det sånn. Men smakt har jeg. For å kjenne om tempen var riktig, når jeg hadde pumpet og hatt det på flaska.

Søtt og godt =)

Skrevet

Nei, ikke MM. Men har smakt MME,da.

Men en gang, i all fortvilelese - jeg hadde ekstremt brystspreng, og hadde ikke pumpe. Fikk ikke til å håndmelke. Da måtte min kjære søte mann hjelpe meg litt til å få gang på utdrivingen.. Stakkars, han syns ikke det var godt! Ha ha ha! Tenkte jeg skulle signere med nick, MEN....! Gjør det ikke!

Skrevet

Min 1.mann måtte hjelpe meg i en sånn situasjon en gang =)

Var jo egentlig den eneste muligheten, og han spyttet jo ut mellom hver gang...Jeg var veldig febersyk, og det var absolutt ikke muligheter for å klemme ut melka pga smertene.

Kan da umulig være det verste en ektemann kan gjøre for kona si?? hehe

;o)

Og jeg eier ikke skam i livet,

så jeg signerer likesågodt;

Skrevet

Ikke jeg heller! :-)

Så derfor, bort med "anonym" og inn med mitt nick:

Skrevet

Har også smakt litt på fingerspissen for å sjekke at den ikke var harsk etter opptining eller at noe var galt med den. Ikke noe problem det da. Sambo vil selvsagt ikke smake på den, men jeg har ikke problem med å teste om den er harsk. Drikker den selvfølgelig ikke da.

Skrevet

Ja. Mmmm, sånn litt søt og varm... Godt vi ikke husker at vi har drukket den selv, jeg vet om bedre for å si det sånn...

Skrevet

ja det har jeg og det var ikke særlig godt var litt bedre med mme hehe

Skrevet

Ja jeg har smakt på=) Må smake på alt gutten min spiser og drikker=) Men har ikk drukket det nei. Bare smakt på to dråper. Det var veldig søtt. En gang jeg var veldig forkjølet og tett i nesa, var jeg temmelig desperat siden vi ikke hadde nesespray i huset. Så jeg håndmelka litt mm og tok i nesa mi, og det hjalp faktisk!! =) hehe

Skrevet

Både jeg og sambo har smakt selvfølgelig og den er faktisk utrolig god.

Etter å ha gitt dårlig melk en gang smaker jeg alltid på den først.

Da mener jeg den jeg pumper hver morgen, he he.

Skrevet

Har smakt saa vidt. Det var iallefall mye bedre enn mme! Samboer har ogsaa smakt - synes ikke saant er ekkelt i det hele tatt. Hadde han skulle hatt frokostbalandinga si og det var bare mm i kjoelskapet hadde han sikkert tatt det - hehehe

Skrevet

Jeg har aldri smakt. Jeg får meg liksom ikke til det. Greit at det er så rent og at det faktisk er MATEN til babyen min, men jeg kjenner jeg brekker meg ved tanken. Man smaker ikke på hva som kommer ut fra ens egen kropp!!!!!!! :-)

Skrevet

Nei...tør ikke det :) Litt rart å smake på noe som kommer ut av min egen kropp :)

Mannen min tør heller ikke...

Skrevet

Jeg har smakt, søtt som bare rakkeren. Jeg har "tvingt" mannen min til å smake bittelitt på en finger også, han mente det kom rent sukker ut av mine bryst :-O

Skrevet

Smakt på det har jeg gjort...vet ikke helt om jeg skal si det var vondt eller "godt"... Ikke akkurat noe jeg ville funnet på å drikke til frokost da:P hehe

Litt sånn småsøtt..

Skrevet

Har aldri smakt nei, er ikke noe som frister! Det lukter godt da, av munnen til en baby som har puppet

Skrevet

jeg også har funnet ut at jeg må smake på alt babyen min skal spise... gleder meg til hun skal begynne å spise grøt....og middag...;)

januar -mamma fikk babyen sin

så det hjalp å bruke morsmelk i nesen altså?hmmm...kanskje jeg skal prøve..er så tett i nesen nå jeg....

Skrevet

Jepp maaange ganger=O) Men jeg liker det ikke.. Jeg smaker på ALT lillegutt skal spise.(tilfelle det f.eks er surt) Mye som smaker papp... Det værste jeg har smakt på er melk eller grøt med malt i! Det kom nesten opp igjen! Helt grusomt..!

Skrevet

Min egen? Selvfølgelig. Var overrasket over hvor søt den var. Nesten som sukkervann...

Mannen ville ikke smaker heller, men han liker ikke melk generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...