Gå til innhold

Hvem skal bære babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har dere valgt til å bære babyen under dåpen? Er det vanlig å gjøre det selv, eller er det fadrene som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma, som ikke er fadder. Mange bærer selv.

Skrevet

den som bærer må være fadder har jeg hørt....

Skrevet

Hos oss skal en av fadderene bære,en vedlig god venninne av meg,så skal søsteren min være luefadder.

• 3 uker senere...
Skrevet

Min mann skal bære barnet vårt til dåpen,jeg har bært ham i mange måneder så nå skal han få æren av og bære :)

Skrevet

Neida, den som bærer trenger ikke å være fadder. Sjekk www.kirken.no, se under livets gang.

Skrevet

Det er faktis ganske vanlig og bære selv, mens en av fadderne tar av lue oppe ved dåpefonten.Men alle gjør jo forskjellig sikkert. Jeg ville bært selv eller kanskje far kan gjøre det??

Skrevet

Her skal min lillebror (22år) bære. Han bare vet det ikke selv. Han skal være fadder og bære, også skal sambos bror (15år) ta seg av lua da han og er fadder. Også skal sambos sønn på 5 år få tørke av hodet.

Vi ville gjerne ha brødrene våre da de er yngst i hver sin søskenflokk og alltid blir forbigått i slike anledninger til fordel for sine eldre søsken. Så da gjenstår det å se om de blir glade for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...