Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra0930-2130...har vært sånn lenge..liker ikke å ligge i vognen bare på meg..med engang jeg går bort..våkner hun til igjen..

hun er 5,5mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har vi det ganske likt da.Jenta mi sover så og si aldri på dagen,hender en sjelden gang det blir en hvil.Så hater hun vogna.Mn hun sover hele natta da.Så hun er våken fra 10-12 til 22-24.Våken 12 timer og sover 12 timer.Sånn har hun alltid vært.Men hs sier at det ikke gjør noe:)

Skrevet

Det har han min gjort i over to mnd ogsaa..sover max 2*40 min...Han har egentlig aldri vaert en som sover saa mye...

Naa er han 7 mnd

Skrevet

Samme med frøken Dings. Hun har vært sånn fra 3-4 mnd, sover max 2 lurer pr dag, og da aldri mer enn 30 min. I tillegg er hun våken alt fra 3 ganger ++ på nettene. Nå er hun 8 mnd, og jeg strever fremdeles med å få henne til å sove rundt på nettene.

Skrevet

mi jente er straks 5mnd å hun sover bare 2 ganger 30 min i løpet av dagen... har faktisk aldri sovet lenge, kunne slå til med en time da hun var nyfødt... får trøste meg med at natta er god her da... sovner når jeg triller men våkner når jeg stopper, og sover likevel aldri mer enn 30 min,

Skrevet

samme her og:) så du er ikke alene..

Skrevet

hihi..*slit*..godt å høre..hehe

Skrevet

Snuppa vår sover heller ikke stort mer om dagen, men hun sovner med en gang hun har spist om natta, så da syns jeg det er greit.

7 mnd er hun

Skrevet

Vesla her begynte med det samme da hun var ca fire måneder og holdt det gående i noen uker. For et par uker siden begynte jeg å legge henne inne i senga og da hender det faktisk hun sover to timer i strekk. Skulle gjerne hatt ei som sov godt i vogn; da blir man mer fleksibel. Men jeg prøver nå å la henne få en lur inne i løpet av dagen slik at hun blir mer uthvilt. Hun blir mer fornøyd da :-)

Skrevet

Min gutt sover kun 2-3*30 min om dagen han også, men han legger seg tidligere om kvelden da. Sover fra 19.00 til 10.00 om morningen. Han er 5 mnd.

Skrevet

Har du prøvd bæreslynge? Har ikke det selv, men har lest at mange barn sover godt i sånne. Tenkte siden hun vil være inntil deg hele tida. Da får du også to frie hender til å drive med andre ting samtidig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...