Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Satt akkurat og leste litt på side 2 her, har vært på ferie så her var alt nytt... Ble mildt sagt SJOKKERT over alle som ikke likte fisk, og da snakker jeg om oss mødrene. (Det var i en diskusjon om man skal gi barnet det man selv ikke liker.) Jeg selv er altetende, så jeg har vel ikke forutsetning for å forstå folks "traumer" om mat, men er det virkelig såå mange som ikke liker fisk?? Jeg synes det er knallgodt, jeg, og kunne gjerne spist det mer enn jeg gjør, ca. 2 ganger i uka. Vel og merke ordentlig fisk, ikke firkantfisken i frysedisken, den kan jeg styre meg for. Leste forresten om ei som gav middagsglass med fisk, de har ikke jeg funnet. Kun en såkalt fiskegryte og noen fiskeboller, men de inneholder vel max 4 % fisk og knaptnok det? Skal forresten innrømme at jeg ikke er noe utpreget tran-fan, så jeg spiser kapsler, og det gjør barnet mitt også, av den enkle grunn at det er det som står i skapet. Hører gjerne fra dere, jenter! Matvraket, men faktisk ikke feit...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 hmmmm skjønte ikke helt hva det er du skulle spørre oss om jeg altså. sorry ) tar du det en gang til?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 He, he... skjønner nesten ikke selv. Sånn går det etter å ha lest over 100 innlegg her i kveld. SPISER DU FISK? var vel essensen...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 ok, da skal jeg svare. jeg spiser ikke all fisk, men jeg spiser torsk, ørret kolje og laks + reker da.Panert sjøtunge er favoritt om dagen Liker seikaker, fiskeboller, fiskepinner og panetter (hehe) Spiste all fisk da jeg var liten jente, men så ville jeg ikke ha noe fisk da jeg var ungdom... nå begynner jeg å komme meg. OM jeg ikke hadde spist noe fisk, hadde lillegutt fått det uansett for sambo er veldig glad i fisk.
Tullemortil3 Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Her spiser vi fisk minst en gang i uka, helts stekt laks med deilige grønnsaker og saus! Ungene er gale etter det, alle tre ( 1 1/2, 3 og 6 år)De kommer å spørr om vi ikke kan ha fisk snart.....De fikk tran når de var mindre men ikke så mye nå lenger... Middagsglass med fisk er det mye av i Sverige, men jeg vet ikke hvor mye(lite) fisk de inneholder...
Løvemor79 Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Både jeg og jenta vår spiser fisk, men mannen min liker det ikke. Han spiser fiskeboller, så det hender det vi har. Ellers hender det jeg og snuppa unner oss en fiskemiddag når pappen er borte. Må innrømme at det ofte blir fiskepinner da. Jeg er ikke så flink å tilberede fisk. Foreldrene mine derimot er kjempeflinke. Vi får ofte fisk hjemme hos dem. )
La Perla Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Ja, jeg elsker fisk og alt av sjømat, og det gjør mannen min også. Barna er veldig glad i alle typer skjell, og liker også annen type sjømat. Fisk sier de største ofte at de ikke har lyst på når jeg sier vi skal ha det til middag, men likevel spiser de alle sammen masse av det - mer enn når vi har kjøttmiddager.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 29. juli 2006 #8 Skrevet 29. juli 2006 Jeg er kjempeglad i fisk og det er lillegutt også:-) Heldigvis da det er sunt og næringsrikt. Pappen min sender meg fisk fra Lofoten så vi har "ordentlig" fisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå