Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 skal ha fest i morgen..men hva gjør jeg med hunden...ikke lyst til at den skal være løs her,vet ikke hvordan den reagerer på fulle folk,og vet at mange synes det er morro å erte dyr i fylla,noe som er uaksetabelt!!!!kan jeg ha han i buret på soverommet vårt og låse døra?er vant med bur når vi er borte....huff...får nesten dårlig samvittighet...men har ingen til å passe han...
Lilleh Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Hnden vår har alltid vært med på fest, men vennene våre leker med han, ikke erter... Hva syns han om å bli stengt inne på et rom, og så høre at huset hans blir fyllt av ukjente mennesker som han ikke får hilse på og "godkjenne" for dere? Kunne det vært en ide å ha han der til festen når det punktet hvor den tar av og det blir for mye for hunden, og så stenge han på soverommet? Må han ligge i bur på soverommet? Alternativet er kennel for ei natt...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 ja det var jo lurt ha han løs først og se hvordan det går:)begynte med bur når vi var borte fordi han dro stikk kontakter av veggen....hehe. Men er aldri der når vi er hjemme
Lilleh Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 he he, det var jo en festlig hund. Vi har aldri begynt med bur vi, men skulle virkelig ønske vi hadde gjort det når han var valp. Da hadde det vært lettere å lagt miniline på eget soverom med åpen dør, og han i bur.. det tør jeg ikke nå.. Og begynne med bur nå når han er 5 år er litt sent, han har allerede fått en stor forandring i sovevaner og blitt "kasta" ut av soverommet vårt om natta.. Uansett, lykke til med festen. Og husk at det er lov å gi klar beskjed til dine festdeltakere om de plager hunden, da får du heller være litt "kjip"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå