Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 med tanke på neste barn...Lillegutt er bare 5 mnd så blir jo en stund til ennå,men tanken skremmer meg,og klarer ikke slutte tenke på det:( Har alltid ønsket meg barn med ikke for stort alders sprang... Svangerskapet var fælt!!!konstant kvalm i nesten 4 mnd,bekkenløsning i uke 14,sykemeldt fra da,greide nesten ikke gå. Gikk opp 20 kg.og var gedigen!!!! Gikk 14 dager overtid,og ble satt i gang,2 dager på rad,var IKKE moden,gutten kom 16 dager på overtid.etter nesten 3 timer med pressing.satt fast litt med skuldrene. Han var stor,nesten 5 kg. Skrek hele tida på sykehuset nesten.Rolig i 2 uker så begynte det,kolikk!!! Ble bra etter 5 beh.hos kiropraktor,men skrek mye allikevel;kiss syndrom. Nesten bra etter 2 beh. men skal ha 1 til. Surver og griner mye ennå,er nesten blitt en vane for han stakkar. Sover heldigvis bra på natta,men ikke om dagen. Huff....men skal ha flere unger,men gruer meg sykt til den dagen(selv om jeg strengt tatt ikke trenger tenke på det ennå måtte bare få det ut,blir litt lettere da:)
2 små orkaner Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Uff, lyder ikke som om du har haft det helt nemt. Skjønner godt du har betenkligheter over neste svangerskap. Har selv opplevet angst i forbindelse med svangerskap og fødsel (det var av andre grunne enn dine). Jeg vil anbefale deg snarest å snakke med noen om dine opplevelser. Jo lengere du venter jo større problemer kan du få for å overvinde angsten. Ta evt problemet opp med din lege eller hør med helsestasjonen om de kan hjelpe. Sørg for å ha bearbeidet angsten FØR du blir gravid. Og husk at selvom du har haft en mindre bra graviditet og at de første md med din sikkert skjønne gutt ikke har være en dans på roser, så er det ikke sikkert at det går like "ille" neste gang:-))) Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå