Gå til innhold

Når elsker dere babyen deres mest? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg smelter totalt når min gutt på seks mnd:

- Sover (hehe, da er de alltid best!)

- Når jeg ammer ham like før jeg skal legge meg, og han har sovet en del timer allerede. Da er han trøtt og deilig og myk, og jeg har overskudd til å bare se på at han ligger der og koser seg.

- Når han koser med øret sitt når jeg ammer ham.

- Når han i mageleie drar ned sprinkelbeskytteren om morgenen, for liksom å si "halloooo, der var dere, ja!"

Suuuukk, så glad man blir i disse små...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om morningen når han sitter i sengen sin og leker, og så oppdager at jeg er våken. Da stråler han opp i ansiktet og så vinker han til meg... Herlig! :)

Og når jeg tenker på hvor utrolig heldig jeg er som har fått oppleve å bli mamma til en så blid og glad liten gutt :)

Skrevet

-Når hun våkner om morgenen og "oppdager" meg og smiler verdens største tannløse smil

-Koser også med øret sitt. Er så søt og ivrig da!

-Når hun putter tommelen inn sammen med brystvorta. Virker som hun da ønsker seg ekstra kos:D

-Syns også ammingen før jeg legger meg er så fin. Kjenner ofte tårene presse på da....

Så koselig tråd dette var da... Håper mange svarer!

Skrevet

Det første som fallt meg inn var - Heeeele tiden :)

Ellers smelter jeg helt:

- Er bare sååååå søt når hun sover (og gjerne snorker litt.. hihi)

- Når hun ammes, og hører en lyd, slipper puppen for å sjekke hva det var, for så å se opp på meg og storgliser før hun hiver seg over puppen igjen...

- Når hun om morgenen ligger å pludrer i senga si, og setter i det storsmilet når en av oss kommer bort til henne.

Vi syns jo bare at vi har verdens vakreste lille snuppe, og vi er like forelska i ho begge to :)) *sukk*

Skrevet

Åh jeg elsker henne så utrolig masse. Når hun freser rundt etter meg på gulvet, titter fram fra hjørnet med ansiket sitt inn til meg på kjøkkenet og bryter ut i latter når jeg ser henne før hun forsvinner bak for å gjøre det hele 14 ganger til, med like mye latter.

Når jeg kommer inn til henne etter hun har hvilt, da føler mamma seg elsket av lille gullet sitt. Når jeg tar henne opp av sengen og hun gnuger ansiktet sitt ned i halsen min som om hun sier "endelig kom du, jeg har ventet sånn på deg nå, mamma".

Når hun spiser mango; sluker nedpå bit etter bit og gaper så uendelig lenge før mamma endelig ser at hun vil ha mer.

Når hun sitter der med alle lekene sine på gulvet som spiller all verdens sanger og gir uendelig mye stimuli og har det så kjekt, så strekker hun armene opp til meg når jeg går forbi for hun vil kose.

Du tror du ikke kan elske de mer, liksom. Så gjør de en ting til så kjenner en bare aaaaaaaaaaah i hjertet, nesten som om det skulle eksplodere av kjærlighet.

Skrevet

.....uten å virke for rosenrød eller sentimental.....ALLE øyeblikk! Alle øyeblikk sammen med godgutten er helt utrolig fantastiske!!!

Skrevet

Ååååå,jeg elsker såå når hun spreller og gliser når jeg sitter og leker eller prater med henne.Er så gøy når hun blir såå begeistret:)

så elsker jeg når hun sovner i armene mine:)

Skrevet

Hele tiden:-)))

Skrevet

når hun smiler til meg....;) da må jeg allitd klemme på henne...

når hun får frem furte leppen sin...den er bare helt ufattelig søt..hihi...

når hun sovner oppå meg....det er det beste jeg vet... det er så hærlig...er ofte vi ligger på sofaen å sover og koser...

jeg kan ligge å se på henne i timesvis...hun er aller aller best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...