Gå til innhold

Møtte presten i dag. Trenger litt innspill:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss neste lørdag og møtte presten i dag for gjennomgang av vielsen. Greitt nok, han synes salmene var greie og tekstene som skal leses og musikkinnslagene våre, helt ok. Men, han ville helst at vi skulle bytte rekkefølge på salmene, fordi han mener det blir best i den andre rekkefølgen.

Det gjør vi mer enn gjerne, men saken er at vi i vår iver har printet, brettet og kuttet 80 kirkeprogram allerede. Jeg er klar for å sitte meg ned og printe på nytt, mens min elskede mener at det er totalt undøvendig alle kommer jo til å skjønne hvilken salme det er snakk om når hun forsangeren vår begynner. Jeg er helt uenig.

Hva gjør vi? Hva mener vi? Og ja, jeg har sparket meg selv i ræven hundre ganger for dette allerede....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært oss i den situasjonene, hadde jeg nok laget nye.... vil liksom ha alt perfekt, men det er kanskje sånn vi kvinner er. Menn bryr seg ikke så mye om sånt de...

Skrevet

Helt enig med anonym. Mannfolk er ikke så nøye på slike ting,mens vi er mer pirkete.Du kan like godt printe ut nye,for ellers kommer du bare til å irritere deg under hele bryllupet. Lykke til neste lørdag:-)

Skrevet

jeg hadde også trykt opp nye, men skjønner hva du mener når det gjelder din sambo....Min sambo hadde nok ment det samme som din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...