Peppa Gris Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Til å dele ut ved inngangen mener jeg? Det er kanskje dyrt å bestille? Tenkte på å lage selv.. Noen som har noentips?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Ja, vi fikk beskjed om at vi måtte ha det fra kirken. To venninner av meg deler ut. Vi laget enkelt på PC'en. Tok et bilde av oss på forsiden. Brukte vanlig farge skriver. Ble fint nok det. Gidder ikke legge så mye penger i det. Kjøpte noen farga ark på Binders.
FruMamma med nr 2 Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Vi skal også ha kirkeprogram. Vi kjøper farget ark(samme farge som innvitasjoner og bordkort) og får vår svigerfar til å kopiere opp disse. Problemet er hvor mange vi skal ha...
brooklyn Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Vi lager tyve ekstra i forhold til gjester som kommer. Sikkert litt overkill, men vet at det kommer noen fra bygden og venninner av mamma for å se vielsen, så da har vi heller litt ekstra.
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Jeg tenkte egentlig på det samme. Mellom 10 og 20 ekstra. Jeg vet det er flere som kommer i kirken for å se:)
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Tror vi tar rundt en 20 stk ekstra, just in case. Mye bedre med for mye enn for lite
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 MEN! Mitt kirkeprogram går over to sider og det skal det jo ikke. Jeg har fulgt "oppskriften" som det ble tipset om her tidligere. Hva gjør jeg feil da?? Jeg skal bare ha et A4 ark bretta i to. Arrg!
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 når jeg skriver i word nå, så hopper den plutselig ned på side 2 og fortsetter der. Når jeg skriver dette ut, får jeg ikke alt på ett ark,men på to. litt klønete forklart men...
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 E tror e skjønte det..Men, går det ikke ann å ta det liggende, at du forandrer på formatet før du skriver?
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Jo jeg har gjort d...det står på liggende eller landskap eller hva det heter....Derfor jeg ikke skjønner stort.
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 Der mistet du meg også- hehe.. uff. Absolutt ikke lett dette her!!!!
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #13 Skrevet 31. juli 2006 Hehe...Har ikke tålmodighet heller jeg, så dette går jo bra:) Arket står nå på liggende og jeg har valgt to kolonner som noen nevnte her tidligere....Så begynner jeg å skrive... forsiden og alt jeg skal ha inni. Da kommer jeg plutselig på side to....prøver å skrive ut og får da to separate ark. Nei, jeg får sikkert vente til sambo kommer hjem.
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 #14 Skrevet 31. juli 2006 Jeg også, nå får e ikke til lengre.."has expired" ett eller anna kommer opp..Helvete!!!
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #15 Skrevet 31. juli 2006 Såpass til deg ja. Jeg ringte sambo.....Herregud sier jeg....Vi har ikke en printer som printer tosidig....det er derfor jeg får det på to separate ark.
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 #16 Skrevet 31. juli 2006 hehehehe *flirer* Sånn går det når oss jentene skal ta å ordne alt selv!
FruMamma med nr 2 Skrevet 31. juli 2006 #17 Skrevet 31. juli 2006 Ja, hehe, jeg skjemmes:) Jeg hadde sluppet dette om ikke sambo var så treig med å gjøre ting han skal:)
Dubbe Skrevet 31. juli 2006 #18 Skrevet 31. juli 2006 Tror nok at min man er ganske så lik. Men, e tror det går heller på oss damene, vi liker dette utrolig bra, og ønsker å ha kontrollen. Hvertfall for meg selv, føler jeg E kan aldri spørre han flere ganger, da gjør han det ikke, bare på trass. Men han vet at e vil ha "fri" slik at vi kan fokusere på andre ting også
brooklyn Skrevet 31. juli 2006 #19 Skrevet 31. juli 2006 Hør her. Detta kan jeg:))) Man skriver først dette som skal stå inni programmet. med kolonner får du rikelig plass til begge sidene på ett ark (a4 som brettes i to). På arket under har man forsiden og baksiden. Printer først kun alt på side 1, legger papirene tilbake i printeren oppnedbakfremellerhvadetnåvar, og printer kun side 2. Det jeg IKKE kan, er å lese korrektur. Måtte lage 70 program på nytt her på fredag. Og etter femten gikk laserskriveren tom for toner. ..men det er en helt annen historie....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #20 Skrevet 31. juli 2006 Vi prøvde å lage selv etter kopier fra andre. Men alt ble seende så hjemmelaget ut. Etter anbefaling fra en kollega bestilte vi hos www.kortshop.no. Det var verdt alle pengene! Flotte - på kvalitetespapir og med rill - ikke bare brettet i ryggen for hånd. Vår største anbefalning! Trine og Kjell
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #21 Skrevet 31. juli 2006 Det lønner seg ikke å lage de selv erfarte vi. Verken i utforming eller pris - toner er dyrt.... Vi brukte også www.kortshop.no. Fantastisk service og proft resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå