Gå til innhold

Vanvitig irriterende........skjerp dere jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ved flere annledninger skrevet innelgg her på dette foraet.

Noen ganger blir det jo mer en 3 linjer...

Så får jeg masse søte svar.

Hyggelig det, men utrolig ofte inneholder svarene tips og råd, eller spm til hovedinnlegger.

Feks når jeg i innlegget skriver at vi smører HVER morgen og kveld med aderma, da er det kjipt å få svar med tips om å smøre hver morgen og kveld med aderma.

Eller dersom jeg skrier i innlegget at vi BRUKER frutti i grøten,men han nekter alikevel, da er det kjipt å få svar med tips om å bruke frutti i grøten.

Eller når jeg skriver at han IKKE liker svisker, så får jeg tips om å gi han svisker.

Vær så snill folkens.......LES hovedinlegget dere svarer på litt skikkelig da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, dette var hårsåre greier... Om du ikke liker svarene du får så får du vel bare slutte å spørre etter dem?

Skrevet

Enig med hi her jeg. Opplever dette selv, og ofte er det litt trasig å sitte å lese igjennom svar og så har ikke vedkommende lest hi skikkelig.

Skrevet

e nu ikke så vanskelig å hoppe over de svarene du har sjø liksom..

Skrevet

Jeg er glad til bare jeg får svar i det hele tatt, jeg :-)

Er veldig kjipt å ikke få det.... Så får det heller bare være om ikke svarene alltid er så nyttige..

Skrevet

Ja, det tenker jeg mere på:-) Om jeg i det hele tatt får svar..hehe. Ser ofte spørsmål som det ikke svares på, og syns litt syns på innlegger. Men jeg kan jo ikke svare hvis jeg ikke har peiling bare for å svare, så håepr noen andre kan:-)

Skrevet

Må nok si meg litt enig i HI her ja.

Blir endel som ikke svarer, men bare skrive noe. Flott det, for da dyttes det. Men er ett slit når en folk ikke leser spørsmålet ordentlig.

Prøver så godt jeg kan å svare fornuftig.

Skrevet

Er forsåvidt enig med HI noen ganger jeg og, men det er jo bare å overse....noen som har det litt travelt med å svare. Og som jeg har skrevet tidligere, mange klikker bare på det siste svaret og da får de jo ikke lest hovedinnelgget når de svarer...det er litt dumt.

Men det som er mer skremmende er når folk svarer med overbevisning på ting de ikke har peiling på og folk kanskejr ikke klarer å sile info. Det kan jo faktisk få litt konsekvenser, så man skal passe seg for å svare på ting som handler om feks sykdom osv hvis det er feil det man svarer. Noen kan jo handle etter svarene her, og ting kan komme som følger av dette....har ivhertfall jeg tenkt noen ganger:-)

Håper jeg ikke har gjort dette selv, mener jeg svarer på ting jeg kan og vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...