Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere smokkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte bytter dere smokkene til babyene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje annen hver måned? Har en haug, og har mistet litt oversikten. Koker de hvertfall ikke lenger,bare skyller de i springen:)

Skrevet

hehehe...må le litt av meg selv. Er veeeldig trøtt nå. Trodde det sto -hvor lenge bytter dere sokker ? også måtte jeg jo flire for jeg skjønte ikke hvorfor i granskauen hun Noahs mamma skrev at hun har sluttet å koke de men at hun bare skyller de i springen. Og at hun byttet de hver andre mnd. Fy....går og legger meg snart jeg : )

Bytter smokker etter mellom 1 og 2 mnd.

Natta : )

Skrevet

Kommer vel an på hvor mye de brukes det!?!!...

Dattera mi er snart 10 mnd og jeg har ikke kastet en eneste smokk ennå. De minste hun fikk først bruker hun ikke noe særlig lenger, men de ligger rundt omkring sammen med alle de andre. Hun bruker smokkene, men ingen er slitte ennå. Vasker dem innimellom da og så er det forresten silikonsmokker vi bruker. Vet ikke om de kanskje er mer slitesterke..??

Skrevet

hahaha, nå ler jeg skikkelig her gitt:-) Dette var noe av det artigste jeg har lest her på lenge, utrolig morsomt den lesefeilen din der Viktoria...du har ihvertfall gitt meg kveldens latter. Ser for meg hvordan du sitter og lurer på hvorfor hun ikke koker sokkene men bare skyller de. Og skifter de etter et par måneder...hihi, nå ler jeg her for meg selv igjen:-)

Skrevet

Hahahaha :-D Den var god Viktoria!!!! hihihihihi.. Kveldens latter!!!

Vi bytter dem etter 1-2 mnd ;-) Ikke sokkene altså, men smokkene ;)

Skrevet

jeg har ikke bytta smokk siden han ble født og han bruker bare smok om natta og ikke om dagen så da trenger jeg ikke å skite de så ofte heller synes jeg.....de er av silikon og de er nok mere slitesterke enn de andre......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...