Gå til innhold

Var på første overtidskontroll i dag! (samme som juli)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg var ikke engang moden jeg:-( Jeg som har hatt så mye kynnere og det jeg trodde var modningsrier, og trodd at det har vært ting på gang mange ganger, og så har det ikke skjedd noen ting!!!

Pga helgen så kan de ikke sette igang før mandag, men har en ny time på søndag for det da.

Gjett om jeg er skuffet, måtte gråte en skvett når jeg kom ut fra sykehuset...hadde liksom trodd at kroppen hadde jobbet og gjordt seg klar jeg da, men har visst hatt utallige søvnløse netter med kynnere for ingen grunn jeg da:-(

Noen som har en formening om hvor lang tid modningsprossessen egentlig tar?

føler meg litt motløs i øyeblikket *Snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var også på overtidskontroll i dag, men jeg skal inn på kur i morgen tidlig. Hadde termin 14.juli, så det har vel noe med hvor lenge på overtid en er.

Jeg er heller ikke moden, så jeg blir satt på noen stikkpiller. Lykke til uansett. Håper det går bra for begge oss umodne.

Skrevet

Ja, det har vel med det å gjøre ja...du hadde jo termin 2 dager før meg, så er jo bra du blir satt i gang du da:-)

Fikk du noen formening om hvor lang tid modningen tok?

Du får ha masse lykke til i morgen da!

skal sende deg noen tanker:-)

Skrevet

Jeg var heller ikke moden når jeg var på overtidskontroll 12 dager etter termin. Jeg ble lagt inn for igangsetting samme dagen (siden det var mandag kanskje?)

De begynte med å gi meg modningspiller (en liten tablett som de putter oppi). Noen trenger bare 1 slik pille - jeg fikk 4 før det hele var skikkelig i gang.

Skrevet

jeg ble satt igang 14 dager over termin med førstemann... da fikk jeg en modningspille i sjeden ca 10 om morgenen og i 20,00 tia begynte jeg å få rier.... ungen var ute 11 tia dagen derpå...

Skrevet

Fikk du de da over flere døgn, eller på samme dag?

Skrevet

Godt å vite at det ikke behøver å ta flere dager:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...