Miiia Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 www.myprincessjulie.piczo.com Hadde vært koselig med en hilsen i gjesteboka også=) Legg gjerne igjen adr. til din side så jeg kan se på din side også..
Miiia Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2006 dytter litt opp, trenger litt besøk=)(kanskje jeg til&med får en award=) hehe)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 kjempefin side dere har da. og for en nydelig liten prinsesse. kom å hent en award hos www.princessemilie.piczo.com:)
Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Kjempe fin side .... hent en award hos oss. Ligger under "hilsen til deg " www.celineschievik.piczo.com Klem
Håp. Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Aldeles nydelig liten jente dette da! Må få meg en sånn hjemmeside jeg også. Er det vanskelig? Koster det noe?
Gjest Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 www.piczo.com Det koster ingenting, og er veldig enkelt å bruke. Kan hjelpe deg med å lage award eller lapper? www.emilia06.piczo.com Når du bruker piczo får du en del reklame på sidene da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå