Lillie25 Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Gutten min på 3 mnd har blitt vant med å sovne ved puppen. Kjenner jeg begynner å bli sliten av det, spesielt nå i varmen. Skulle ønske han kunne sovne av seg selv i blant. Er det noen andre som kjenner seg igjen i dette, eller er det bare oss. Noen som har gode tips å komme med for å venne han til å sovne selv??? Hadde vært flott med mange svar!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 heia:) kjenner igjen problemet ja, jenta mi er litt over 5 og en halv mnd nå å vill fortsatt sovne til puppen å kjenner d at d går både på nerver å humøret. så vill råde deg til å ta tak i d med d samme for her i huset er d gått litt for lang tid nå så d er hylig i flere timer nesten. har nå så vidt begynt å prøve å få til litt rutiner med at hun ikke får sove etter 5-6 tiden å bytter om til nattadrakt 19.15 å vi gir grøt vi da etter som at hun er så stor så hun får d rundt 19.30 å etter d pupp til hun blir så trøtt at hun nesten sovner å da legger jeg henne å stryker å synger til hun sovner. hun roer seg utrolig nok til min sangstemme noe jeg ikke skjønner men d hjelper å da er jeg fornøyd. hehe men sitt inn til han å unngå blikkontakt tror jeg er viktig da. men er ikke noe ekspert på dette området. i går tok d bare 45-30 min før hun sovnet så håper d tar kottere tid i kveld. for som de sier er d ikke mange dagene som skal til før de blir vant med d:) masse lykke til med gutten din skal krysse fingrene for deg:D klem
Lillie25 Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2006 Takk for godt svar! Tror det er som du sier, at det er lurt å gjøre noe med det med det samme! Nå skal vi på ferie en uke, men når vi kommer hjem må vi nok endre litt på rutinene her ja... Håper det ordner seg for dere også, for det er slitsomt Du må skrive et innlegg senere da å fortelle hvordan det går med legging i kveld. Spennende å høre...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 skal prøve på d:) må få høre hvordan d går til dere å klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå