Gjest_1001 Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Fra rygg til mage for 5 minutter siden Nå er jeg kjempestolt! Hehe, stakkars liten, dette var uvant for han og han begynte å hyyyyyyyyyyle når han kom på magen, hehehe. Snart tre og en halv måne, store gutten min... Hehe, nei nå begynner jeg nesten å grine
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Åå så bra! Så flink gutten din er da Gutten min klarer bare å komme på siden enda han. Kommer halvveis over på magen, men ikke helt rundt pga av armen som ligger i veien Han er snart 4 mnd han og
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Ikke for å ødelegge gleden, men når han ruller så tidlig er det mest sannsynlig tilfeldig......
Clementine Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Ikke la deg miste humøret av anonym her ... tulla mi er bare to måneder og to uker og ruller hun også. Mange ganger, liker ikke å ligge å kikke på ryggen, hun er mye mer fornøyd på magen, så hun snur seg over så snart hun kan. Kjempegøy!
m-mamma Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Min gjorde det i går! Kjempegøy. 3,5 måned. Men han fikk armen i klem da, og HYLTE...
Gemini77 Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Gratulerer!! Så moro.. Det trenger ikke¨å være tilfeldig. Lillegutt rullet noen ganger tilfeldig da han var 2,5 mnd til 3 mnd, men da han var 3,5 mnd gikk det så det suste. Han rullet helt bevist over så fort vi la han ned på ryggen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå