It's all about me Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Hvor mange skal / skal ikke? Og må¨morgengaven være noe man har resten av livet??
Maud Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg tror det er ganske vanlig å gi morgengave til mannen. Tror alle mine venninner som har giftet seg har gjort det. Jeg har imidlertid problemer med å finne på hva jeg skal gi ham. Særlig hvis jeg begynner å tenke at det skal vare livet ut. Det er vanskelig det! Har sett at det går an å bestille fotografier overført til kanvas, spent opp som et maleri. Mulig jeg finner et fint bilde av oss to og bestiller det. Ellers blir det nok en tur for oss to. Turen varer jo ikke så lenge, men minnene kan jo gjøre det. Har ikke tenkt å bruke veldig mye penger. Det er vi enige om, selve bryllupet koster jo ganske så mye...
Maud Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Her er forresten linken til fotografi til kanvas: http://www.somethingblue.dk/shop/product_info.php?cPath=71&products_id=436&osCsid=e550e201356ee07924d2e46a0f8f0e14
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Jeg ga morgengave til mannen min, en iPod med "din (navnet mitt) og bryllupsdatoen" inngravert. Den varer omtrent til det kommer noe nytt på markedet, men jeg var ikke så nøye på at det skal vare livet ut. Ville heller kjøpe noe han ønsket seg og kunne bruke masse. Mange kjøper også klokke eller årgangsvin som ikke skal åpnes før bryllupsdagen om mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå