Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Nå er jeg lei meg. Gutten min er 3,5 måned gammel. Jeg ammer han og mister så vannvittig mye hår. Har skulderlangt blondt hår, som er ganske tynt fra før av. Jeg sparer til langt hår til bryllupet pga jeg skal sette opp håret, men nå er jeg redd jeg bare må klippe meg, for jeg mister sååå mye hår....Er veldig glad for tips om hva jeg skal gjøre. Hjelper b- vitamin...Dette er trist
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 bryllpet er forresten neste sommer. Dere som har barn fra før, har dere opplevd dette? Hvor lenge varer det?
Én til Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Uff da, så leit for deg! Skjønner godt at du blir forvtila. Jeg har ikke erfaring med å miste hår selv, men jeg har veldig tynt hår naturlig. Skal selv gifte meg i september, og skal sette på extensions! Det er ekte hår som sveises på. Skal ikke ha lenger hår, bare litt mer volum. Dette har jeg gjort før også, og selv om det er ganske dyrt, var det verdt det - det holder dessuten i et halvt år, og ditt eget hår tar ikke skade av det hvis du går til en flink frisør :-) Et annet alternativ er å sette på såkalte extensions-tresser, de teipes fast og sitter garantert hele bryllupet igjennom. Så ingen grunn til å klippe deg kort! Bitamin B skal også hjelpe på negler og hår, har jeg hørt. Vet også at de selger en shampo og balsam som heter Nisim eller noe sånt på Adam og Eva, som skal hjelpe mot håravfall. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 tusen takk for raskt svar:) Tenkte sette på hairextentions. Håper bare ikke masse nytt småhår vokser ut etter tapet, slik at jeg får hår som stikker ut i alle kanter. Da blir det ikke fint med hairextentions. Eller hvis jeg får områder i hodebunnen der jeg blir skallet. Uff, er litt pessimistisk nå, men er beskymret
Maud Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg dessverre. Tror det hjelper med B-vitaminer. Jeg opplevde akkurat det samme som deg. Nå når sønnen min nærmer seg 1 år mister jeg fortsatt hår. Ikke like mye som rundt den tiden du er i nå, men mer enn normalt. Tok B-vitaminer i den mest ekstreme perioden. For ikke annet så for å føle at jeg gjorde noe. Du får satse på extensions hvis det blir altfor tynt. Jeg har ikke merket noe til mange korte hår som stikker ut, men så har jeg krøller da og da synes det kanskje ikke like godt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå