Gå til innhold

Hvor mange av dere må......

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-
Skrevet

.....holde dere borte fra sjokolade og brus mens dere ammer?

Med mitt første barn kunne jeg spise og drikke det meste mens jeg ammet, men denne gang er jeg litt usikker. Har spist en del sjokolade og drukket litt cola (det eneste jeg kommer på så en kan reagere på som jeg har spist.....), og i går kveld skreik tulla mi på 14 dager hele kvelden. Så nå er jeg redd jeg må kutte ut sjokolade (!!!) og brus. Er det mange av dere som har det slik???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må holde meg borte fra brus pga kullsyren i den. Egentlig helt greit siden jeg syns brus smaker høgg uansett ;)

Gjest -lilly-
Skrevet

ja skal klare å holde meg borte fra brusen, men ikke sjokoladen.......!!! Skrekk å gru......hehe:)

Skrevet

Jeg kunne ikke drikke brus de første ukene,det gikk bedre etterhvert , men akkurat Cola måtte jeg holde meg unna,.helt til jeg kunne drikke små mengder når hu ble 4 mnd.

Sjokolade reagerte hun heldigvis ikke på,jeg som er avhengig av melkesjokolade ;p

Gjest -lilly-
Skrevet

Jeg er også avhengig av lys kokesjokolade (hehe.....), så jeg håper ikke det er den hun reagerer på......

Godt å høre at det ikke bare er meg som er det.....

Skrevet

Hadde omvend jeg:)

Førstemann tålte ikke brus(kullsyre) og sjokolade. Snuppa nå tåler alt bortsett fra reker og jordbær:( Det er greit med jordbær, men reker er jeg kjempe glad i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...