Gå til innhold

Ferie uten charter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode råd til ferie til varmere strøk uten å reise med charter? Hvor kan man bestille overnatting og billigste reise og tar gjerne imot tips til reisemål? Er det pes å reise sånn med små barn? Regner med at opplevelsen blir noe helt annet om man ikek drar til de typiske turiststedene, men er det barnevennlig. Jo jeg vet at det finnes barn de fleste steder, emn jeg viker ikke helt bort ifra mine krav til standard selv om jeg kan jekke litt på dem... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiser nesten aldri på charterferie. Kjører selv eller bestiller fly med billigselskaper. Vi har bestilt bolig bla.a. via Sembo.se. Vacansoleil.dk (utleie av mobilhomes) Barnevennligheten er like bra som med charter og standard likeså. Bestiller du tidlig, kan du være heldig å få rimelige fllybilletter. Flott måte å se Europa på og vi kommer alltid rimeligere ut enn vanlig charter. Skaff deg katalogene og se selv.

Skrevet

Finn.no har fått reisesider. Mange ganger er standarden betraktelig berdre enn charter (skal ikke så mye til) Flyreisene mer behagelig med bedre benplass.

Skrevet

vi reiste til thailand i sommer med vår jente på 5,5mnd da.

Bestilte fly hele veien tur/retur med sas og ordna hotell når vi kom fram.

Hadde sjekka litt hoteller på nettet før vi dro så vi hadde nokken vi kunne tenke oss å prøve.

sjekk ut sawadee.com

Vi sparte myyyye penger på å gjør d på denne måten.

Betalte til sammen for 3uker med fly og hotell 23.000kr

Skulle vi reist charter hadde d kosta 34.000kr for fly + hotell i 14dager!!!

Og hotellet vi bodde på var bedre enn det som var med i charter pakken.

Uansett hvilke måte en velger lønner d seg alltid å vente med å booke hotell til en er der. Va dyrere priser på sawadee.com en vi fikk når vi kom ned der.

Du får alltid tilbud og avslag som du ikkje får på nettet.

Dette gjelde Thailand, andre plasser veit eg ikkje kossn d e.

D går kjempe bra å reise sånn m små barn, ingenting å grue seg for

Lykke til!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...